وردپرس چیست و هرآنچه که درباره طراحی سایت وردپرس خوب است بدانید

اگر نمیدانید که وردپرس چیست پس همراه بانوی هدف باشید تا به شما توضیح دهیم چرا دانستن اینکه وردپرس چیست می‌تواند شروع یک مسیر تازه برای یادگیری شما باشد. وردپرس یک چارچوب مدیریت محتوای متن باز (CMS) است. یک قالب وردپرس شناخته شده برای افرادی است که تجربه کدنویسی ندارند و نیاز به ساخت وب سایت و وبلاگ دارند. محصول هیچ هزینه ای ندارد هر کسی می تواند آن را به صورت رایگان معرفی، استفاده و تنظیم کند. اگر برای‌تان سوال است که سیستم مدیریت تولید محتوا یا cms چیست، پیشنهاد می‌کنیم از مقاله سیستم مدیریت محتوا چیست دیدن کنید. با ما همراه باشید.

مقدمه طراحی وردپرس چیست

مدت‌ها پیش، وردپرس برخلاف وب‌سایت‌های معمولی دیگر اساساً ابزاری برای ایجاد وبلاگ بود. با این حال، مدت زیادی است که معتبر نبوده است. این روزها به دلیل تغییرات در کد مرکزی و همچنین سیستم بیولوژیکی هیولایی ماژول ها و موضوعات وردپرس، می توانید هر نوع سایتی را با وردپرس بسازید. با توجه به افزایش نیازهای این روزها به سایت‌های فروشگاهی با کاربری آسان نیز می‌توان گفت که یکی از علت‌هایی که شما را نسبت به سوال وردپرس چیست کنجکاو کرده است همین نیاز بازار است. شما با خرید یک هاست و یک دامنه می‌توانید به سادگی و بهترین شکل یک وبسایت بینظیر برای خود طراحی کنید.

مزایای وردپرس چیست؟

باید در پاسخ بگوییم که این واقعیت که وردپرس به سایت‌ها و وبلاگ‌های تجاری بی‌شمار قدرت می‌دهد، همچنین معروف‌ترین روش برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک نیز هست! با وردپرس، می توانید:
  • وب سایت های تجاری
  • فروشگاه های تجارت الکترونیک
  • وبلاگ ها
  • نمونه کارها
  • سوابق کاری و تحصیلی
  • انجمن ها
  • شبکه های اجتماعی
  • سایت های عضویت
و اساساً هر چیز دیگری که می توانید تصور کنید… طراحی سایت وردپرس چیست

چه کسی وردپرس را ساخته است و چقدر طول کشیده است؟

اکنون که می‌دانید wordpress چیست  زمان آن رسیده است که بگوییم وردپرس در سال 2003 تا حد امکان به عنوان یک کار مستقل ساخته شد و به عنوان شاخه ای از یک سرمایه گذاری گذشته به نام b2/cafelog شروع شد. وردپرس برنامهنویسی منبع باز است، بنابراین این روزها توسط یک منطقه محلی غول پیکر از مشتریان ساخته شده است. در هر صورت، اگر به نحوی اتفاق افتاد که شروع وردپرس را تا پایه‌های آن دنبال کنیم، ایجاد منحصر به فرد آن تلاشی هماهنگ بین مت مولنوگ و مایک لیتل بود. از آن نقطه به بعد، Matt Mullenweg تا حد زیادی به ماده وردپرس تبدیل شده است. علاوه بر این، او همچنین سازمان دهنده پشت Automattic است، که سازمانی است که در پشت مدیریت درآمد محور WordPress.com است. در مقاله اصطلاحات سئو جامع ترین نکاتی که شما نیاز است در کنار وبسایت وردپرسی خود بدانید برایتان توضیح داده شده است. پیشینه تاریخی وردپرس بین راه اندازی آن به عنوان یک مرحله وبلاگ در سال 2003 و امروز، طولانی است… با این حال، حداقل می توان گفت، وردپرس به جلو حرکت کرده است و به دلیل وجود خیرین و علت استفاده از وردپرس منطقه وسیع محلی، شناخته شده ترین پاسخ برای ساخت هر نوع سایتی است.

چرا باید وردپرس را انتخاب کرد ؟

وردپرس توسط مردم، مشاغل بزرگ و در وسط مورد استفاده قرار می گیرد! در یک یادداشت سریع که وردپرس چیست و چه کاربردی دارد باید بگوییم ما از وردپرس استفاده می‌کنیم چون کاربری خوبی دارد! بنابراین همان سایتی که در حال حاضر می بینید توسط وردپرس تغذیه می شود. بسیاری از عناصر قابل توجه دیگر نیز از وردپرس استفاده می کنند.

به چه دلیل استفاده از وردپرس برای شما توصیه می شود؟

بسیار خوب، بنابراین بیش از 43.3 درصد از بسیاری از وب سایت ها در وب از وردپرس استفاده می کنند، از جمله عناصر قابل توجهی مانند کاخ سفید و مایکروسافت. با این حال، در مورد شما چه می توان درباره کاربردهای وردپرس گفت؟ به چه دلیل بهتر است از وردپرس استفاده کنید؟ در واقع، صرف نظر از اینکه چه نوع سایتی را باید بسازید، انگیزه های زیادی برای استفاده از وردپرس وجود دارد. در اینجا احتمالاً بهترین ها هستند:

وردپرس رایگان و متن باز است

یکی از بزرگترین مزایای وردپرس این است که برنامه نویسی رایگان و متن باز است. در حالی که باید مبلغی را برای تسهیل هزینه بپردازید، هرگز نیازی به پرداخت صرفاً برای استفاده از برنامه نویسی وردپرس یا php نخواهید داشت، که در مورد گزینه هایی مانند Squarespace صادق نیست. اکنون که می‌دانید وردپرس چیست بنظر می‌‌آید که درک عمیق تری از طراحی وبسایت خود داشته باشید. گذشته از آن، به همین ترتیب می‌توانید مجموعه‌ای از ماژول‌ها و موضوعات منبع باز پیدا کنید تا نحوه ظاهر و عملکرد سایت خود را تغییر دهید؛ در ضمن بد نیست قبل لز انتخاب وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود در مورد رقیب آن هم از مقاله جوملا چیست اطلاعاتی داشته باشید تا با چشمان بازتری انتخاب کنید. طراحی سایت وردپرسی

وردپرس قابل توسعه است

صرف نظر از اینکه طراح نیستید، اما به لطف مقاله ما اکنون می‌دانید که طراحی سایت وردپرس چیست؟ به لطف سیستم بیولوژیکی عظیم وردپرس از موضوعات و ماژول ها، می توانید بدون کشش زیادی سایت خود را تغییر دهید:

موضوعات – اینها اساساً ظاهر سایت شما را تغییر می دهند

ماژول ها – اینها اساساً چگونگی قابلیت‌های سایت شما را تغییر می دهند. ماژول‌ها می‌توانند چیزی کوچک، شبیه به یک ساختار تماس، یا فوق العاده مانند ساخت یک فروشگاه تجارت الکترونیک باشند. در حال حاضر، از 50000 ماژول رایگان وردپرس و 5000 موضوع رایگان وردپرس، و همچنین تعداد زیادی انتخاب برتر وجود دارد. این که بگویم – شما تصمیمات زیادی دارید! در اینجا خلاصه ای از بهترین ماژول های وردپرس است.

معرفی وردپرس کار سختی نیست

فکر می‌کنید برای ساختن سایت خود باید یک متخصص فناوری باشید؟ تجدید نظر کنید! اکنون که آگاهید وردپرس چیست  پس در فرصتی که می‌توانید روی چند دکمه کلیک کنید، می‌توانید وردپرس را در سایت خود معرفی کنید. پس از توضیحات مفصل درباره وردپرس چیست همراه ما باشید تا اطلاعاتی کاربردی در این حوزه که چرا از وردپرس استفاده کنیم به شما عزیزان بدهیم. پیشنهاد می‌کنیم از خدمات طراحی سایت وردپرسی بانوی هدف بهره بگیرید تا سایت شما ظرف سریع ترین زمان و با بهترین کیفبیت آماده شود. علت استفاده از وردپرس

وردپرس برای چه مواردی استفاده می شود؟

در ابتدا، وردپرس عمدتاً برای ساخت وبلاگ استفاده می‌شد. به سرعت به زمان حال، محصول بهبود یافته است، و شما می توانید هر نوع سایتی را که نیاز دارید ایجاد کنید. می‌توانید فعالیت‌های اوقات فراغت یا وبلاگ‌های شیوه زندگی، نمونه کارهای ماهر، وب‌سایت‌های تجاری، فروشگاه‌های تجاری آنلاین، برنامه‌های کاربردی همه‌کاره و سایت‌های عضویت را جمع‌آوری کنید. در مقاله وردپرس چیست انواع آن را شرح خواهیم داد.

اولین قدم بعد از دانستن وردپرس چیست

هنگامی که وردپرس را نصب کردید، اولین کاری که فکر می‌کنید باید انجام دهید این است که موضوعی را انتخاب کنید که از شما درخواست می‌کند و آنچه را که باید با وبلاگ خود به دست آورید. موضوعاتی وجود دارند که قالب های خبری، مجله و کاشی کاری شده (و سپس برخی) را الزامی می کنند. سپس، باید ماژول‌هایی را برای هر کاربردی که نیاز دارید اضافه کنید که همراه با موضوع نیست، به عنوان مثال، دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی یا ضربه زدن به توییت. کاربردهای wordpress به قدری زیاد است که در ادامه مقاله وردپرس چیست به توضیح آن خواهیم پرداخت. پس با دقت بخوانید که وردپرس چه کاربردی دارد و با وردپرس چه سایت‌هایی را می‌شود راه‌اندازی کرد.

نمونه کارها حرفه ای

شما همچنین می‌توانید موضوعات مختلف را برای نمونه کارها ردیابی کنید و وردپرس تصمیمی باورنکردنی برای نمایش تصویر خود است. سودمندی “صفحات” را می‌توان برای صفحه فرود، صفحه درباره، صفحه تماس و غیره استفاده کرد، در حالی که سودمندی “پست‌ها” را می‌توان برای قطعات خاصی که باید مشخص کنید – خواه در تصویر، متن یا صدا باشند، استفاده کرد، یا طراحی ویدیو. می‌توانید سوژه‌ای را با نمایشگر زیرین انتخاب کنید، یا می‌توانید ماژول‌هایی را برای چرخه‌های شاد و لغزنده نمونه کارها معرفی کنید. در مقاله وردپرس چیست با انواع وبسایت های وردپرسی نیز آشنا خواهید شد. چرا باید وردپرس را انتخاب کرد

وب سایت‌های تجاری

یک سایت تجاری باید مسافت پیموده شده بیشتری را از وردپرس دریافت کند، به طور کلی تعداد صفحات و پست‌های بیشتری نسبت به یک وبلاگ یا صفحه وب شخصی معمولی داشته باشد و به مفید بودن بیشتری نیاز دارد. در هر صورت، وردپرس به دلیل توانایی های CMS ضمنی قوی و منطقه منبع باز محلی که بر ترتیبات تاکید دارد، در پرداختن به این نیازها فوق العاده است. می‌توانید موضوع سایتی را انتخاب کنید که برای آنچه می‌خواهید به آن برسید، بهترین باشد و سپس آن را همانطور که با تصویرتان نشان داده شده است، تغییر دهید. توسعه دهندگان صفحه، به عنوان مثال، Elementor و Divi چرخه طراحی را بسیار ساده تر می کنند. با ماژول‌هایی برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو، جذب سرنخ، بررسی، و این تنها نوک کوه یخ است، شما می‌توانید با استفاده از وردپرس، کسب‌وکار خود را هماهنگ و توسعه دهید. طراحی وبسایت وردپرس

فروشگاه های کسب و کار آنلاین

وردپرس مخصوصاً برای ساخت در فروشگاه های اینترنتی عالی است. با ماژول های کسب و کار مبتنی بر وب، به عنوان مثال، ووکامرس (WooCommerce)، می‌توانید بر اقلام، اقساط و سایر موارد پشتی نظارت داشته باشید در حالی که کاربران شما یک تجربه خرید جذاب را در جلو دارند.

برنامه های کاربردی همه کاره

به خوبی ممکن است برای مشتریان خاصی مفیدتر باشد که از طریق یک برنامه قابل حمل به جای برنامه ابزار خود به عناصر سایت شما برسند. پیشرفت برنامه می‌تواند گران باشد، اما ماژول‌های وردپرس می‌توانند سایت شما را بدون مشکل به یک برنامه کاربردی تبدیل کنند.

سایت های عضویت

با فرض اینکه امیدوارید تلاش های خود را با محدود کردن مواد ممتاز فقط به افراد تطبیق دهید، وردپرس از ماژول هایی برای ایجاد سایت های عضویت پشتیبانی می‌کند. شما این امکان را خواهید داشت که بر اقساط نظارت داشته باشید، سطوح قطعات را تنظیم کنید و مبادلات اطلاعات را نمایش دهید. حالا وقت آن رسیده است که در مقاله وردپرس چیست توضیح دهیم که چه زمانی وردپرس، تبدلی به وردپرس شد.

وردپرس از چه زمانی شروع به کار کرد؟

شاید برایتان جالب باشد که در مقاله وردپرس چیست سری هم به زمان تولد وردپرس بزنیم. در سال 2003، وردپرس توسط Matt Mullenweg ساخته شد که در آن مقطع تحصیل کرده بود. این کار به عنوان راه اندازی مجدد یک سرمایه گذاری گذشته به نام b2/cafelog آغاز شد که در ابتدا توسط Michel Valdrighi کار می شد. مت فرصتی برای کار بر روی مفید بودن یک سایت بدون تغییر کد منبع مرکزی آن دید. علاوه بر این، وردپرس تصور شد.

اهمیت وردپرس 1.0

مت با طرح اولین ایده، بخش دیگری از b2 را در SourceForge پرورش داد. با کمک همراهانش فرم دیگری ساخت و نام وردپرس را گرفت. چند تاکید بعد، وردپرس 1.0 به طور کلی در سال 2004 به مردم تحویل داده شد. نام رمز “دیویس” شد زیرا مت به صنعتگران جاز، مشابه مایلز دیویس، احترام می گذاشت. مانند مرحله امروز، این انطباق طبقه‌بندی‌های مختلفی را برای جمع‌آوری محتوا ی سایت و توازن نظرات شما در خود جای داده است. وردپرس طراحی سایت

صعود وردپرس

وردپرس پس از تغییر ساختار ارزش گذاری خود، حرکت رو به جلو ایجاد کرد. مشتریان شروع به جستجو برای ترتیبات انتخابی، به عنوان وردپرس کردند. مت به دنبال ترک محل کارش، سازمان خود را Automattic راه اندازی کرد. او 1.10 میلیون دلار در سری A با یارانه از حامیان مالی مختلف، از جمله Genuine Endeavors، Radar Complices، و Polaris Adventures به دست آورد. اگر به مقالات مرتبط با وردپرس چیست علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم افزونه وردپرس را هم مطالعه کنید تا درباره این شکل از طراحی سایت اطلاعات کاملی به دست بیاورید. چراکه افزونههای وردپرسی علت انتخاب وردپرس توسط کارفرمایان می‌باشد.

وردپرس امروزی

وردپرس در حال حاضر یک منطقه محلی در حال توسعه از مهندسان، مدیران و وبلاگ نویسان است. در سال 2017، وردپرس تجربه مشتری خود را با سرپرست دیگری به نام گوتنبرگ ارتقا داد. جدیدترین فرم، WordPress 5.0 (Bebo)، موضوعی بهتر از همیشه را در خود جای داده است. شرکت‌های مهم به ارزش صحنه ادامه می دهند.

دارایی هایی برای ساخت سایت وردپرس شما

در حین ساختن سایت خود تحت فشار قرار گرفتن کار سختی نیست. انتخاب های بی‌شماری با توجه به تسهیل تامین‌کنندگان، تولید‌کنندگان صفحه و ماژول ها وجود دارد. به این ترتیب، ما حاشیه را کاهش دادیم تا کار شما را راه بیندازیم. علاوه بر این، هر زمان که به این نتیجه رسیدید که کدام یک از دارایی‌های ثبت شده در زیر برای کسب و کار شما بهترین است، به این ویدیوی پنج راه برای جمع‌آوری سایت وردپرس خود نگاه کنید:

کاربرد WP Motor

نظارت بر وردپرس را به سایت شما تسهیل می کند. این سازمان که برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خصوصی کار می‌کند، کمک محافظت شده و محکمی ارائه می‌کند.

 کاربرد WPMU Dev

یک مرحله وردپرس سراسری است. شما از تسهیلات تا بیمه امنیتی گرفته تا دستگاه‌های نمایشی برای کمک به شما در راه اندازی یک سایت پربار دریافت می کنید. در کل بهینه سازی موتور جستجو یک ماژول بهبود طراحی وب سایت و ذخیره ابزار برای وردپرس است. با امتیاز TruSEO و دستورکار قابل توجه آن، بدون شک می توانید هر صفحه و پست را در سایت خود برای رتبه بندی خزنده وب بالاتر ارتقا دهید.

کاربرد WooCommerce

به شما کمک می‌کند تا یک تجارت مبتنی بر اینترنت را ساده تر بسازید. این مرحله کسب و کار اینترنتی شامل سفارشی سازی بدون مانع و نوشتن ضمنی برای یک وبلاگ می شود تا به کسب و کار شما در توسعه کمک کند.

کاربرد Elementor

چندین میلیون وب سایت را با استفاده از سازنده صفحه وردپرس خود به نمایش می‌گذارد. بدون هیچ توانایی تخصصی، می‌توانید صفحات وب سایت تکان دهنده را از طرح های از پیش ساخته شده پیکربندی کنید.

کاربرد GravityForms

به شما امکان می دهد با تصحیح بصری خود ساختارهای پیشرفته ای بسازید. مهمان‌های بیشتری را با برجسته‌سازی منطقی محدودکننده‌اش که ساختارهای شما را طوری طراحی می‌کند که با توجه به انتخاب مهمانان، میدان‌ها را نشان داده یا پنهان کند، تبدیل کنید.

کاربرد WP Novice

یک دارایی رایگان وردپرس برای نوپاها است. وبلاگ آنها راهنمایی و نکاتی را در مورد ماهرترین روش کار در سایت شما ارائه می دهد. گروه Occasions Schedule از دستگاه‌های وردپرس به مشتریان انتخاب‌های رایگان و پولی برای زمان‌بندی، پاسخ‌گویی به پاسخ‌ها و برچسب‌گذاری و موقعیت‌های جامع در هیئت مدیره می‌دهد. در انتهای مقاله وردپرس چیست  باید گفت سعی کنید از روند ایجاد سایت نترسید! اکنون که می‌دانید سایت وردپرس چیست و وردپرس چگونه کار میکند می‌توانید بهترین تصمیم را برای خودتان بگیرید. در حالی که مدل‌های طراحی سایت متعددی وجود دارد، وردپرس به شما این قابلیت را ارائه می دهد که بتوانید یک حضور خیره کننده مبتنی بر وب برای تجارت خود داشته باشید. در مقاله وردپرس چیست به طور مفصل درباره اینکه وردپرس چیه و چه مقدمه‌ای داشته است و کاربردهای آن برای هر کسب و کار چیست توضیح داده شد. شما عزیزان می‌توانید با سفارش طراحی سایت از وبسایت بانوی هدف از با کیفیت‌ترین خدمات دیزاین ویترین کسب و کار خود بهره‌مند شوید.

سوالات متداول وردپرس چیست؟

طراحی سایت وردپرس چه کاربردی دارد؟ در مقاله به طور کلی درباره اینکه اینکه وردپرس چیست صحبت شد و گفته شد که وردپرس یک چارچوب مدیریت محتوای متن باز (CMS) است. طراحی سایت چیست؟ طراحی سایت یا همان وب دیزاین Web-Design ، به مراحل ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌رسانی و همچنین معرفی کسب و کار یا ارائه محصولات آن گفته می‌شود. این پروسه، دقیقا از لایه‌سازی صفحات وبسایت، تولید محتواهای وبسایت شما، طراحی ‌های گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن