سوشیال مدیا مارکتینگ چیست

سوشیال مارکتینگ چیست+چگونه مثل آب خوردن متخصص شوید

مادر این مقاله سعی داریم صفر تا صد مفاهیم دیجیتال مارکتینگ را برای شما عزیزان توضیح دهیم همچنین شما در این مقاله خواهید آموخت سوشیال مارکتینگ چیست و رازهای رسیدن به فروش های میلیونی از طریق سویال مدیا مارکتینگ را برای شما بازگو خواهیم کرد.

سوشیال مدیا مارکتینگ

سوشال مدیا دیجیتال مارکتینگ واژه‌ای پیچیده اما پول‌ساز

اگر شما هم آشنایی دقیق از مفاهیم مربوط به سوشیال مدیا مارکتینگ ندارید و پاسخ کاملی از اینکه سوشال مارکتینگ چیست و تفاوت میان این حوزه‌ها را درک نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با بانوی هدف همراه باشید. بازاریابی شبکه های اجتماعی که در عصر امروز بسیار شنیده می‌شود اما مفهوم صحیحی از این حوزه میان عامه مردم مرسوم نشده است، به معنای حقیقی یکی از شیوه‌ها و روش‌های نوین دیجیتال مارکتینگ است که با توسعه شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و … به میان آمده است.

در سوشیال مدیا مارکتینگ تمرکزبر بازاریابی دیجیتالی در قالب شبکه های اجتماعی پرطرفدار با بهره‌گیری از روانشناسی و پرسونا مخاطبان هدف می‌باشد.

اگرهم‌اکنون با مطالعه‌ی این مطلب با خود می‌پرسید که سوشیال مارکتینگ چیست نگران نباشید با بانوی هدف همراه باشید. یک مشاوره رایگان مهمان ما باشید؛ آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف ارائه دهنده کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله سوشیال مدیا مارکتینگ می‌باشد و با تیم حرفه ای مجموعه ی خود، شما را از طریق مشاوره رایگان جهت ارتقای کسب‌و‌کارتان راهنمایی خواهد کرد.

سوشیال مدیا مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (digital marketing)چیست

این که معنی دیجیتال مارکتینگ چیست مفهوم نسبتاً جدیدی نیست؛بلکه اولین بازاریابی دیجیتال صورت گرفته در دنیا مربوط می‌شود به حدودا بیش از ۱۰۰ سال پیش که زمان برد تا رادیو به محصولی عمومی تبدیل شود واکثرمردم به آن اشتیاق نشان دادند اینطور‌شد که مردم همه‌ی جوامع به فکرتبلیغات نیزافتادند.

اولین تبلیغات به یک اجرای اُپرا مربوط می شد که بعد از پخش خیلی سریعاجرای آن فروخته شد و همان روز دیجیتال مارکتینگ متولد شد.

بازاریابی دیجیتال روشی مدرن و نوین است که در آن محصولات و خدمات‌تان را با روش‌هایی مثل تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی ، سئو ، PPC یا تبلیغات کلیکی ، تبلیغات در موتورهای جستجو (SEM) و… تبلیغ می‌کنید.

دراین نوع بازاریابی هزینه‌ها بسیار مقرون به صرفه تر هستند و به دلیل امکان هدف‌گیری مشخص مشتری ، برندسازی بسیار کارآمدتر و سریع تر است. همچنین اندازه‌گیری بازاریابی دیجیتال با کمک ابزارهای تحلیلی آسان و بی دردسر است.

با اشاره به این موضوع بستر بسیار مناسبی برای بسیاری از صاحبان کسب و کار و بازاریابان جهت معرفی خود ، خدمات و محصولات شان فراهم شده است .

اکنون به ادامه ی مقاله در پاسخ به اینکه سوشیال مارکتینگ چیست می پردازیم.

سوشیال مدیا مارکتینگ چیست
دیجیتال مارکتینگ از روش های نوین تبلیغاتی است که امروزه بسیار حائز اهمیت واقع شده است

سوشیال مدیا مارکتینگ عامل افزایش درآمد شما می‌شود

سوشیال مدیا مارکتینگ این روزها نسبت به روش های سنتی و قدیمی تبلیغات به‌عنوان یکی از موثرترین و قدرتمندترین روش های تبلیغاتی هستند که صاحبان کسب و کارهای موفق توانسته اند به درستی در جهت رشد خود از آن بهره ببرند.

در یک جمله ؛ سوشیال مارکتینگ را می توان یکی از روش های موثر بازاریابی دیجیتال(آنلاین)تعریف کرد که از پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی محبوب و پرطرفدار به عنوان ابزار تبلیغاتی خود استفاده میکند .

این ابزار تحت عنوان سوشیال مدیا مارکتینگ که به اختصار SMMنیز شناخته می شود ، اگر در جهت بهره بردن اصولی از آن و توسط متخصصان آموزش دیده و باتجربه ی این حوزه استفاده شود تاثیرات چشمگیری در ارتقای کسب و کار ها خواهد داشت .

بسیاری از بازاریابان موفق سراسر دنیا از این وقت‌گذرانی و سبک زندگی مدرن مردم در استفاده ی زیاد از سوشیال مدیا جهت برقراری ارتباط با طیف گسترده‌ای از مخاطبان هدف استفاده می‌کنند تا از این طریق بتوانند محصولات و خدمات خود را به آنان معرفی کنند .

اگر هنوز هم مطمئن نیستید مفهوم اینکه سوشیال مارکتینگ چیست را به خوبی درک کرده باشید پیشنهاد می‌کنیم مقالات دیگر آژانس مارکتینگ بانوی هدف را مطالعه بفرمایید و سوالات خود‌ را با ما در کامنت به اشتراک بگذارید.

چرا سوشیال مدیا مارکتینگ

هم اکنون که میدانید سوشیال مارکتینگ چیست و چرا همه روزه کسب و کارهای بیشتری به متخصصان دیجیتال مارکتینگ مراجعه می کنند،قصد داریم توضیح دهیم که چرا سوشیال مدیا مارکتینگ می تواند کسب‌و‌کار شما را پول‌ساز کند.

امروزه استفاده از سوشیال مارکتینگ برای کسب‌وکارها به یک فرصت ضروری تبدیل شده است زیرا بسیاری از مردم سراسر دنیا طیف گسترده ای از نیازهای خود را به شکل آنلاین برآورده میکنند .

در حال حاضر حتی در ایران هم خرید مایحتاج روزانه برای منزل نیز از طریق اینترنت ، اپلیکیشن های مختلف از جمله اسنپ مارکت ، ٱکالا ، افق کوروش و در کل به صورت آنلاین امکان پذیر شده است و تقریباً هیچ کاری نیاز ضروری به مراجعه حضوری ندارد؛ بنابراین در چنین دنیایی که همه چیز در بستر اینترنت اتفاق می‌افتد و سوشیال مدیاهای مختلف نیز جز فناناپذیر و همیشگی زندگی های ما هستند جای تعجبی وجود ندارد که کسب و کارهای گوناگون رو به هوشمند شدن پیش بروند .

سوشیال مدیا دیجیتال مارکتینگ
شبکه های اجتماعی می تواند از پله های ترقی کسب و کار شما باشد

سوشیال مدیا مارکتینگ به زبان ساده

به زبان ساده تر با استفاده از سوشیال مارکتینگ می توانید یک شبه ره صدساله بروید و بیشتر موانع و مشکلات مربوط به انواع مختلف بازاریابی را از میان بردارید .

تمامی تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی مختلف مشاهده میکنید ممکن‌است گاهی لذت می برید و تا آخر تبلیغ را مشاهده میکنید یا گاهی اوقات هم تبلیغ را رد میکنید چون حوصله ی تماشای آن را نداشتید ، همگی نوعی سوشیال مارکتینگ هستند که با هدف معرفی کسب و کار به میلیون ها کاربر به اشتراک گذاشته میشوند .

بدون اغراق بیش از نیمی از کسب و کارهای موفق امروزی به جای استفاده از روش های قدیمی تبلیغات همچون تبلیغات تلویزیونی ، چاپ کارت ویزیت یا تراکت و نصب بیلبورد در سطح شهر که هزینه‌های نه چندان کمی برای مشاغل در پی دارد ، از بازاریابی شبکه استفاده می کنند ؛ بنابراین سوشیال مارکتینگ به جرأت یکی از روشهای بسیار قدرتمند،کم هزینه والبته با بازدهی بالاتر برای صاحبین کسب و کار می باشد که در زمان کوتاه تر قابل مشاهده خواهد بود .

بنابراین سوشیال مارکتینگ یکی از ابزارهای کارآمد دیجیتال مارکتینگ است که امروزه خواهان بسیاری پیدا کرده است .

مزایای سوشیال مدیا مارکتینگ

بازاریابی سوشیال مدیا از‌برای معرفی و تبلیغ کسب و کارها به کاربران شبکه های اجتماعی مختلف ، مزایای قابل توجهی برای مشاغل به خصوص برند های نوپا به همراه دارد . برخی از مهمترین مزایای سوشیال مدیا مارکتینگ تیم شامل موارد زیر می شود :

  • عدم وجودمحدودیت جغرافیایی

درسراسر جهان افراد زیادی در فضای آنلاین فعالیت می کنند و تقریبا در هر کجای دنیا هر فردی می تواند بدون محدودیت از طریق اینترنت با خدمات و محصولات شما آشنا شود و هرآنچه که نیاز دارد بصورت غیرحضوری و آنلاین خرید کند که البته نحوه ی این کار کاملا به هنر سوشیال مدیا مارکترها بستگی‌دارد.

عدم وجود محدودیت جغرافیایی از مهم‌ترین مزایای بهره‌بردن از دیجیتال مارکتینگ است.

اگر شما‌هم با آگاهی پیدا‌کردن از‌این جواب این سوال که سوشیال مارکتینگ چیست ترغیب به کسب اطلاعات بیشتری شدید می‌توانید با پرکردن فرم ثبت نامی خود درخواست خود را برای مشاوره‌ی کاملا رایگان متخصصان آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف ثبت کنید و فقط منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید.

  • افزایش آگاهی ازبرند

افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) یا شناخت برند موجب آشنایی افراد با کسب و کار شما خواهد شد؛ یعنی زمانی که برند خود را در شبکه‌های اجتماعی گوناگون تبلیغ می‌کنید ، میلیون‌ها کاربر فعال و حقیقی با نام تجاری و حوزه فعالیتی شما آشنا خواهند شد؛ بدین ترتیب میزان آگاهی از برند شما افزایش پیدا می‌کند و در صورت مفید و تاثیرگذار بودن تبلیغ نیز بسیاری از بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل می‌شوند.

  • افزایش ترافیک ارگانیک و فروش بیشتر محصولات

کسب و کارهایی که برای فعالیت آنلاین خود اقدام به راه اندازی وب سایت اختصاصی و یا بیزینس اکانت کرده‌اند ، از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی می‌توانند میزان ترافیک ارگانیک صفحه خود را افزایش دهند؛ یعنی زمانی که کسب و کار خود را در پلتفرم‌های اجتماعی مختلف تبلیغ می‌کنید ، بسیاری از کاربران نسبت به بازدید از وب سایت و یا صفحه اختصاصی شما ترغیب شده‌است و وارد آن خواهند شد . این موضوع موجب افزایش میزان بازدید و کسب جایگاه بهتردرموتورهای جستجو می‌گردد و پیروآن قطعا نرخ فروش محصولات و خدمات شما نیزافزایش پیدا خواهد‌کرد.

  • فراهم‌سازی ارتباط موثر‌تر با مشتریان و جلب رضایت آنان

برقراری ارتباط و تعامل موثر با مشتریان یکی دیگر از مزایای مهم و قابل توجه سوشیال مارکتینگ است که تاثیر بسزایی بر رشد کسب و کار شما خواهد داشت .

شما با معرفی خود، کارتان و البته ارتباط موثری که با مخاطبان برقرار می‌کنید می‌توانید آن‌ها را به مخاطبان وفادار تبدیل کنید. با تولید محتوای جذاب، مخاطب به شما علاقه‌مند شده‌است و شما را دنبال می‌کند .

زمانی که با مشتریان و یا کاربران ارتباط خوب و دوستانه‌ای برقرار کنید، آنها را نسبت به برند خود وفادار کرده‌است و رضایت‌شان را جلب خواهید کرد؛بدین ترتیب با استفاده از سوشیال مارکتینگ می‌توانید کاربران را به مشتریان وفادار و ثابت خود تبدیل کنید و لذت فروش بالا را تجربه کنید .

  • تعداد بالای مخاطبان و دسترسی آسان

سوشیال مدیا محبوبیت فراوانی بین مردم جهان دارد. حضور بالای افراد در پلتفرم‌های اجتماعی از مزایای سوشآل مدیا است. درسوشیال مدیاهای محبوبی مثل فیس بوک و اینستاگرام از چندین میلیون تا چند میلیارد نفرعضویت دارند. دانستن همین عامل و همکاری با یک مجموعه دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای مثل بانوی هدف می‌تواند برگ برنده‌ای در دستان شما باشد. بانوی هدف با داشتن سابقه ای بینظیر در زمینه طراحی سایت، ارائه خدمات سئو و خدمات سوشیال مارکتینگ و مشاوره دیجیتال مارکتینگ (رایگان!! فقط یرای بار اول)می‌تواند در این راه به شما کمک کند .

مشتریان به‌علت مشغله‌های روزانه‌ عصرجدید همیشه نمی‌توانند به طور حضوری به فروشگاه مراجعه و خرید کنند. اما شبکه‌های اجتماعی این مشکل را برطرف کرده‌اند و از این طریق مشتریان می‌توانند در هر مکان و هر شرایطی که هستند به طور آنلاین با فروشگاه ارتباط برقرار کنند.

  • مقرون به صرفه تر و اقتصادی

از دیگر مزایای استفاده از بازاریابی سوشیال مدیا می‌توانیم به مقرون به صرفه بودن اجرای آن اشاره کنیم که این ویژگی مهم برای کسب و کارهای نوپا بسیار حائز اهمیت است. ایجاد صفحات مختلف در شبکه‌های اجتماعی هیچ‌گونه هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت اما ارتقای آن و قرار گرفتن در معرض دید کاربران، نیازمند تلاش و برقرای تعامل با افراد فعال در این پلتفرم‌ها است ؛ یعنی با صرف هزینه‌ بسیار کمتر نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی به‌راحتی می‌توانید کسب و کار خود را به کاربران فعال معرفی کنید. سوشیال مدیا مارکتینگ یکی از کم هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات است و تنها هزینه‌ای که برای آن صرف می‌کنید، هزینه‌ای است که باید برای برقراری تعامل با افراد فعال و کانال‌های معتبر پرداخت کنید . پر واضح است که سرمایه‌‌گذاری در این بخش، هزینه بسیار کمتری نسبت به اجرای سایر روش‌ها و استراتژی‌های تبلیغاتی دارد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف با تاکید بر تخصص و سرعت عمل در پروژه ها برای آنان که ازهزینه‌های بدون نتیجه خسته‌شده‌اند ودر‌عین‌حال قصد

مهمترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی دیجیتالی

برخی از مهم‌ترین سوشال مدیا های ایرانی و خارجی برای فعالیت‌های سوشیال مدیا دیجیتال مارکتینگ که می توانند منجر به رشد و فروش بیشتر شما شوند(البته آن‌ها که یوزرهای بیشتری دارند) عبارتند از :

  • فیسبوک (Facebook)
  • توییتر(Twitter)
  • لینکدین (linkedin)
  • اینستاگرام ( Instagram )
  • تلگرام (Telegram)
  • پینترست(Pinterest)
  • کلاب هاوس(Club house)
  • شبکه اجتماعی فیس نما
  • و ….

به این نکته حائز اهمیت توجه کنید که بهتراست با ویژگی ها و نقاط ضعف و قوت هر یک از شبکه های اجتماعی محبوب به درستی آشنا باشید یا از کارشناسان و متخصصان مجرب کمک بگیرید تا بتوانید بهترین استراتژی ها را برای فعالیت خود انتخاب کنید .

در این مقاله شما به طور جامع متوجه شدید که سوشیال مارکتینگ چیست و چگونه با کمک مجموعه ی بانوی هدف می توانید کسب و کار خود را زیر و رو کنید.

همچنین با این کار قطعاً عملکرد متفاوت‌تری در سوشیال مدیا مارکتینگ خواهید داشت .

مجموعه بانوی هدف با افتخار آماده ی مشاوره و ارتقای هرچه بهتر کسب و کار شما در جهت رشد و فروش بیشتر محصولات و خدمات شما در بستر دیجیتال مارکتینگ و تمامی حوزه‌های مربوط می باشد .

چرا از سوشال مدیا در دیجیتال  مارکتینگ استفاده کنیم ؟

دلایل زیادی برای استفاده از سوشال مدیا در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروزی وجود دارد ما در اینجا مهم ترین آنها را ذکر می‌کنیم.

1.دسترسی راحت و بهتر برای مخاطبین شما

2.تعامل بیشتری بین مشتری و مدیر مارکتینگ ایجاد می‌شود.

3.ترافیک کاربران برای بازدید از سایت بالا می‌رود.

4.معرفی برندهای مختلف برای دنیای وب

5.بهبود وضعیت سئو سایت و افزایش رتبه در صفحه نتایج گوگل

6.افزایش تبدیل کلیک به کاربر همیشگی و دائمی

7.افزایش رضایت مشتری از مطالب سایت

8.جلب اعتماد هر چه بیشتر کاربران سایت

9.سوشال مدیا از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

10.با سوشال مدیا به سرعت به جامعه هدف خود دسترسی پیدا کنید.

11.افزایش اعتبار شرکتی که از این برند استفاده می‌کند.

12.سوشال مدیا برای کاربران تاثیر زیادی دارد.

 

آیا در همه سوشال مدیا و یا شبکه‌های اجتماعی‌ باید فعالیت داشته باشیم ؟

حضور و فعالیت در همه شبکه اجتماعی‌ها بستگی به نوع کسب و کار و مخاطبین شما دارد.
در قدم اول باید جامعه کاربر هدف، رفتار کاربران سایت، نوع شبکه‌های اجتماعی و … را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و سپس با توجه به  نوع استراتژی خاص کسب و کارتان یک یا چندین شبکه اجتماعی را برای فعالیت همیشگی و تاثیرگذار انتخاب کنید.
برای مثال؛ آنالیزها نشان می‌دهد تعداد کاربران استفاده کننده از شبکه اجتماعی فیسبوک نسبت به سوشال سیگنال اینستاگرام بیشتر است اما در کشور ایران متاسفانه افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند نسبت به سوشال مدیا فیسبوک بسیار بیشتر است به همین سبب فعالیت هوشمند و هدف دار در اینستاگرام اهمیت و ارزش بیشتری خواهد گرفت. همچنین استفاده از شبکه اجتماعی خاص یوتیوب نسبت به اینستاگرام بسیار زیاد تر است اما کسب و کارهایی که تولید محتوا به صورت ویدیویی ندارند نمی‌توانند  به خوبی از دنیای قدرتمند یوتیوب استفاده کنند.

مقالات مفید: سوشیال سیگنال چیست ؟
پیشنهاد مشاوران آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف به شما این است که انتخاب شبکه‌های‌ اجتماعی‌ و مدل فعالیت در هر یک را به یک کارشناس و یا متخصص سوشال مدیا بسپارید تا تمامی ابعاد کاری شما را بررسی و بهترین نوع سوشال مدیا را برای شما انتخاب کند تا شما بیهوده قدمی بر ندارید.

سوشال مدیا مارکتینگ برای چه کسب و کارهایی مناسب می‌باشد؟

بازاریابی در سوشال مدیا یکمسئله بسیار مهم در همه کسب و کارهایی است که نیاز به ارتباط مستقیم و موثر با مشتری دارند و بر حسب رفتار و نیاز هر مشتری خدمات خود را عرضه می‌کند، راه می‌اندازد و سرعت رشد کسب و کار را به شکل قابل توجهی بالا می‌برد.

به عبارت دیگر باید گفت کلا حضور در شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهایی مثل کسب و کارهای B2B  که معمولا تعداد مشتریانشان به تعداد انگشتان دست است، دردی را از شما دوا نمی‌کند اما مثلا برای یک شرکت تولید پوشاک که هم فروشگاه‌های حضوری و هم سایت آنلاین دارد و نظر مشتریان باید نسبت به خدمات و محصولات مثبت باشد، حضور خوب و موثر در سوشال مدیا می‌تواند بسیار سودآور و باعث رشد کسب و کار شما گردد.

اما ما به شما توصیه می‌کنیم که با توجه به اهمیت ضرورت حضور، چگونگی ظاهر شدن در شبکه‌های اجتماعی هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

سوالات متداول سوشیال مدیا مارکتینگ

سوشیال چیست ؟

در عبارتی کوتاه سوشیال مدیا همان لغت انگلیسی شبکه های اجتماعی هستند؛ درواقع سوشیال مدیا ها ابزاری هستند برای بدست آوردن ترافیک و توجه مخاطبان به برند و کسب و کار شما.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

نوعی از بازاریابی دیجیتال است که به اختصار بازاریابی آنلاین گفته می‌شود. شما با استفاده از اینترنت، اپلیکیشن‌ها، موتورهای جستجو و گجت ها با سرعت بیشتر و دقیق‌تر با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنید وکسب‌و‌کارخود را به‌صورت دیجیتالی وآنلاین(نه سنتی)ارتقا می‌دهید.

هرکدام از کمپین‌های شما اگر بازدهی خوبی با توجه به میزان هزینه‌ای که شده ایجاد نکرده است آن را تکرار نخواهید کرد. حتی در این نوع، شما می‌توانید برای بخشی از مشتریان خود یک کمپین متفاوت از بخشی دیگر طراحی ‌کنید و بسنجید کدام کمپین موفق‌تر بوده تا دیگری را متوقف کنید که این امر باعث می‌شود هزینه‌ها ودرصد بازدهی شما به شدت بالا رود.

سوشیال مدیا مارکتینگ چیست ؟

سوشیال مدیا مارکتینگ  شکلی از بازاریابی دیجیتال است که از شبکه‌ها و پلتفرم‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های موجود برای تبلیغ محصولات یا خدمات یک برند استفاده می‌کند. social media های اجتماعی را به صورت بآزآریابی شبکه‌ های اجتماعی هم ترجمه می‌کنند و به صورت مخفف «SMM» هم از آن یاد می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی بستری هستند که بازاریابان از طریق آن می‌توانند با مخاطب یا مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنند؛ نظرات، پیشنهادها و انتقادهای آن‌ها را بشنود و اجتماع خاص خودش را از این راه بسازند.

آموزش سوشیال مدیا مارکتینگ ؟

امروزه بسیاری از افراد برای یادگیری اصول و روش های بازاریابی شبکه های اجتماعی در دوره های تخصصی با هدف Social marketing trainingشرکت می‌کنند؛زیرا در همین لحظه میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا در صفحات اجتماعی حضور دارند و به ارتباط و تعامل با یکدیگر می‌پردازند و هر چه بیشتر صبر کنند، ضرر بیشتری خواهند کرد. شما تاکنون از چه شبکه‌های اجتماعی و با چه هدفی استفاده کرده‌اید؟ نظرات خودرا دراینستاگرام Ladytarget با‌ما درمیان بگذارید تا از مشاوره‌ی رایگان آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف بهره‌مند شوید.

1 دیدگاه دربارهٔ «سوشیال مارکتینگ چیست+چگونه مثل آب خوردن متخصص شوید»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن