بهترین سایت های تولید محتوا

بهترین سایت های تولید محتوا که هر سازنده محتوا باید از آن آگاه باشد

به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا، معمولاً باید از راه‌های ناشناخته تولید محتوای با کیفیت آگاه باشیم. در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های تولید محتوا و ویژگی های سایت های تولید محتوا را به شما عزیزان بانوی هدف معرفی کنیم. مکان‌های بی‌شماری وجود دارد که تمرین‌های آموزشی، نحوه انجام کار و سایر سایت‌های سازگار را ارائه می‌دهند که نظارت بر همه آنها می‌تواند دشوار باشد. به همین دلیل امروز هشت مورد از بهترین سایت های تولید محتوا را برای تولیدکنندگان محتوا بررسی خواهیم کرد!

بهترین سایت های تولید محتوا برای محتواکاران

همان‌گونه که گفته شد، هشت مورد از بهترین سایت های تولید محتوا برای تولیدکنندگان محتوا را بهم بررسی می‌کنیم. این هشت مورد عبارتند از:

Answerthepublic (افکار محتوا)

Answerthepublic یک ابزار فوق‌العاده برای سازندگان محتوا است. این سایت های خارجی تولید محتوا که افراد از طریق مکان‌ها و شبکه‌های سرگرمی مبتنی بر وب چه می‌پرسند، و به شما امکان می‌دهد برای موضوعاتی که جمعیت شما مشتاق دانستن آنها هستند فکر کنید. Answerthepublic یکی از بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا این سایت می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد که یک کلمه کلیدی یا موضوع مرتبط با کسب‌وکارتان را تایپ کنید؛ سپس در آن مرحله، پرس‌و‌جوهای معروف و عبارات مهم مرتبط با موضوع شما را به نتایج می‌رساند.  یکی از بهترین سایت های تولید محتوا همین سایت است.

استفاده از سایت های تولید محتوا روشی باشکوه برای درک آنچه افراد به دنبال آن هستند که این روش مبتنی بر وب است و به شما امکان می‌دهد که محتواهای سرگرم کننده یا در راستای بازاریابی برای استراتژی کسب و کارتان تعیین کنید.

بهترین سایت ها برای تولید محتوا

Exploding Topics (موضوعات متحرک)

Exploding Topics یک نگاه اجمالی از بهشت از نظر تولیدکننده محتوا است. چه روشی برای یافتن افکار موضوعی جدید بهتر از دیدن آنچه افراد به دنبال آن هستند؟ این ابزار آن اطلاعات خام را در گوگل به شما می‌دهد.  همچنین خلاصه‌ای از هشتگ‌ها و ایده‌های مرتبط برتر در مورد ماهرترین روش برای استفاده موفقیت‌آمیز از آن‌ها در پست‌های خود را ارائه می‌دهد. این یک فضای فوق‌العاده برای هر کسی است که نیاز دارد مارکتینگ قوی برای مقاله های فارسی و یا انگلیسی داشته باشید. در مورد مهمترین چیزها در صنعت خود بیدار بمانید؛ به همین ترتیب می‌توانید هشتگ‌های متحرک بالای کشور را بررسی کنید، که آن را به الگوهای ساده در بین خطوط و اقتصاد اجتماعی تبدیل می‌کند.

استفاده از سایت های برتر تولید محتوا ،کاوش محتوا را ساده‌تر از هر زمان دیگری می‌کند! راه‌های بی پایانی وجود دارد که می‌توانید از موضوعات انفجاری برای منافع بالقوه خود به عنوان یک سازنده محتوا استفاده کنید. چند مدل می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • از معروف‌ترین هشتگ ها و کلمات کلیدی برای ایجاد انگیزه در افکار مردم استفاده کنید.
  • متوجه شوید که افراد به طور مداوم به چه چیزی اشاره می کنند.
  • جمعیت جدیدی را پیدا کنید که شاید نمی دانستید که مشتاق نظر شما هستند.
  • دلیلی وجود ندارد که این سایت را امتحان نکنید چون جزو بهترین سایت های تولید محتوا است.
  • استفاده از آن رایگان و ساده است!

سایتHeadline Studio (Headline Grader)

Headline Studio این سایت منبع تولید محتوا ابزاری مبتنی بر وب است که به شما امکان می‌دهد تا تیترهای عفونی برای محتوای خود ایجاد کنید. پس اگر همیشه برای‌تان سوال بوده است که شرکت های تولید کننده محتوا از چه روش‌هایی استفاده می‌کنند باید بگوییم انتخاب بهترین سایت تولید محتوا از جمله اموری است توسط محتوانویسان به‌شدت جدی گرفته می‌شود. پس نتیجتا همیشه سعی کنید بهترین منابع برای تولید محتوا را پیدا کنید.

در بررسی سایت های تولید محتوا بد نیست بدانید که پس از تایپ یک عنوان، اطلاعاتی در مورد اینکه افراد چقدر مقالاتی با عناوین مشابه را مشاهده می کنند و چرا با آنها طراحی می کنند به شما می دهد. این می‌تواند ابزار مهمی در هنگام ایجاد مطالب جدید در وبلاگ باشد، زیرا به شما اطلاع می دهد که آیا عنوان شما برای جلب نظر کاربر کافی است یا خیر.

 سایت تولید محتوا

 بینش مخاطبان فیس بوک (اکتشاف مخاطب)

برای محتوانویسان که به دنبال بهترین سایت های تولید محتوا هستند خوب است که بدانند فیس‌بوک بینش مخاطبان سایت مفیدی برای سازندگان محتوا است تا در هنگام بررسی بازار هدف خود از آن استفاده کنند. می تواند به شما در درک اقتصاد اجتماعی، علایق و شیوه های رفتار مخاطبانتان کمک کند. این داده ها دوره را در مورد محتوای شما آموزش می دهد، بنابراین آنها را به شیوه‌ای عالی تحت تاثیر قرار می دهد.

دو مورد اصلی که باید در انتخاب بهترین سایت های تولید محتوا در بینش مخاطبان فیس بوک بررسی شود، «اقتصاد اجتماعی» و «روش های رفتار» هستند. در این دو بخش، می‌توانید اطلاعات مهمی در مورد بازار هدف خود دریافت کنید؛ اطلاعاتی مانند سن آنها، محل زندگی آنها، مدت زمانی که از طریق سرگرمی‌های آنلاین در هر روز می‌گذرانند، از چه ابزارهایی برای رسیدن به آن استفاده می‌کنند و غیره.

بخش سومی از بررسی بهترین سایت های تولید محتوا در بینش مخاطبان فیس بوک وجود دارد که به همین ترتیب بسیار ارزشمند است: “علاقه ها”. این به شما امکان می‌دهد بدانید علایق، فعالیت‌های اوقات فراغت و تمرین‌هایی که عموماً در بازار هدف شما به آن علاقه دارید. می‌توانید از این داده‌ها برای تولید محتوا برای آنها در مورد چیزهایی که واقعاً از یادگیری در مورد آنها لذت می‌برند به جای موضوعاتی که ممکن است چندان مشتاق آنها نباشند، استفاده کنید.

Canva (فرمت‌ها/طرح‌ها)

Canva یک ابزار فوق العاده بین بهترین سایت های تولید محتوا برای ساخت تصاویر برای استفاده در مطالب وبلاگ یا سرگرمی های مجازی است. می‌توانید طرح‌بندی‌های زیادی را مرور کنید، عکس‌های خود را تغییر دهید و جعبه‌های متنی را اضافه کنید که کاملاً با سبک‌های متن، تن‌ها، اندازه‌ها و سبک‌های مختلف قابل تنظیم هستند. همچنین می‌توانید در استفاده از بهترین سایت های تولید محتوا تصاویر زیادی را مرور کنید تا برای برنامه خود به خاطر بسپارید. در زمانی که کارتان تمام شد، تصویر را بدون هیچ هزینه‌ای دانلود می‌کنید یا آن را از طریق مقاصد سرگرمی مبتنی بر وب ارائه می‌دهید که امکان اشتراک گذاری تصاویر را فراهم می‌کنند.

Canva سایت فوق العاده‌ای است زیرا هر فردی که محتوا را بر اساس اینترنت تولید می‌کند برای انجام کار خود به عکس و طرح نیاز دارد. دارای طرح‌بندی برای یک محتوا از جمله ورودی‌های وبلاگ، طرح‌های سرگرمی مجازی و حتی فهرست منابع است. استفاده از آن برای قابلیت‌های اساسی مجاز است، اما در صورت عدم نیاز به پذیرش در سبک های متنی مختلف یا موارد برجسته بیشتر، عضویت های استثنایی نیز در دسترس هستند. Canva همچنین ابزاری را ارائه می‌دهد که به مشتریان امکان می دهد با افزودن متن خود به عنوان کتیبه، از عکس‌ها ضبط کنند.

سایت های مرجع تولید محتوا

 سایت Surfer Seo

Surfer Seo به شما امکان می‌دهد موقعیت سئوی هر سایتی را مشاهده کنید. این ابزار برای سازندگان محتوا که باید موقعیت خزنده وب سایت های خود و سایر سایت های مدعی را به سرعت و بدون هیچ مشکلی بررسی کنند، ایده‌آل است. Surfer Seo مجاز به استفاده است و درک نقطه اتصال بسیار آسان است. ابزاری باورنکردنی برای هر کسی که فکر می‌کند باید در هر زمانی که بخواهد سریعا موقعیت سایت خود را بررسی کند.

Pexels (تصاویر)

Pexels یک سایت دینامیت برای هر سازنده راضی است که نیاز به یافتن عکس‌های عالی دارد که می‌تواند به سرعت و به طور موثر و بدون استرس و رضایت یا اجازه استفاده شود، بنابراین شما می‌توانید بسته به موقعیت در تلاش‌های خود در تولید مواد بدون هیچ گونه تعهد پنهانی از عکس‌ها استفاده کنید!

نکته شماره یک من در مورد Pexels: استفاده از آن بسیار ساده است و هیچ واترمارکی روی تصاویر وجود ندارد. اشکال اصلی این است که بخشی از عکس ها دارای افراد هستند و Pexels به شما اجازه حذف افراد را از عکس ها نمی دهد. به سادگی به دنبال عبارت جذاب خود باشید و هر تعداد که می خواهید دانلود کنید!

سایت های مرجع تولید محتوا

Ubersuggest (عبارات جالب)

Ubersuggest در بین بهترین سایت های تولید محتوا یک مورد دارای عباراتی است که به ردیابی کلمات کلیدی مهم برای تولید مواد شما کمک می‌کند. این ابزار تعداد جستجوهای هر ماه، CPC (هزینه به ازای هر لحظه)، و سطح رقابت را برای هر عبارت تعقیبی که وارد می‌کنید را نشان می‌دهد. این می‌تواند به تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا ارزش تولید محتوا در مورد موضوعات مختلف را دارد یا خیر، نشان می‌دهد. برای استفاده از Ubersuggest، فقط یک کلمه کلیدی را مرتب کنید و “Get Catchphrases” را ببندید. سپس می‌توانید عباراتی را که مربوط به محتوا شما هستند، هدایت کنید.

ساختن محتوا خود را ساده کنید

خوب است در بین بهترین سایت های تولید محتوا بدانید این کار می‌تواند یک کار بزرگ باشد، اما خوشبختانه ابزارها و سایت‌های مفید متعددی برای کمک وجود دارد. هشت سایتی که من در این پست شرکت کرده‌ام باید به شما افکار زیادی را در مورد اینکه از کجا روش‌شناسی نمایش مواد خود را شروع کنید، ارائه دهند. چه طرح‌بندی‌هایی برای ورودی‌های وبلاگ یا اینفوگرافیک‌ها بخواهید، این موارد می‌توانند به کار بر روی تعامل کمک کنند، بنابراین تمام چیزی که باقی مانده است باعث ایجاد اهمیت می‌شود: محتوا واقعی!

سایت‌های ایجاد محتوای رایگان

در بهترین سایت های تولید محتوا ابزار‌های بهبود مواد توسط تبلیغ‌کنندگان برای ساختن و همگام شدن با سایت‌ها چیست؟ بسیاری از مدیریت‌های تسهیل‌کننده برای سایت سازمان شما، یک محتوا شامل چارچوب مدیران (CMS) و همچنین کتابخانه‌ای از طرح‌بندی‌ها را همراهی می‌کنند. در اینجا چند ابزار برای ارزیابی محتوای یک سایت برای کارهای خاص یا به عنوان جزئی از طراحی مجدد آورده شده است. CrazyEgg به شما این امکان را می دهد که سایت فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه قسمت هایی قطعاً برجسته هستند و مشتریان ممکن است در کجا متوقف شوند. این به شما این امکان را می دهد که با قطعیت در مورد انتخاب های برنامه تصمیم بگیرید! در بین بهترین سایت های تولید محتوا این گزینه نیز شدیدا کمک‌کننده شما خواهد بود.

Unbounce یک ابزار ایجاد صفحه فرود است که به شما امکان می‌دهد صفحات ساده را در چند دقیقه ایجاد کنید. هوش مبتنی بر رایانه در واقع ممکن است به نوشتن صفحه تکراری کمک کند، در حالی که بینش تغییر نشان می‌دهد چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست. Storyblok با معماری آسان وب سایت به‌عنوان اولین چارچوب مدیریت محتوای “بی سر” کار می‌کند، به این معنی که شما صفحات را دقیقاً همانطور که در وب دیده می‌شود ایجاد و تغییر می‌دهید. سپس، در آن نقطه، اجزای طرح مشابه به‌طور یکپارچه به محتوا در کل کانال‌های شما تبدیل می‌شوند.

ویژگی های سایت های تولید محتوا

ابزارهای ایجاد محتوا برای مجلات آنلاین

به طور طبیعی، در بهترین سایت های تولید محتوا ، مجلات آنلاین شامل انبوهی از محتوای ترکیبی هستند. در هر صورت، محتوای بینایی و صوتی در یک وبلاگ می‌تواند به جداسازی آن از مدعیان کمک کند. با توجه به این موضوع، چند ابزار تغییر ترکیب و تصویر را برای مجلات آنلاین می بینیم:

  1. BeFunky-این ناظر تصویر مبتنی بر برنامه به هر کسی از آماتور گرفته تا استاد اجازه می‌دهد مجموعه‌های شگفت‌انگیزی و برنامه‌های واقع گرایانه سرگرم‌کننده بسازد.
  2. Edubirdie-این ابزار رایگان مبتنی بر وب واقعاً به مواد تشکیل‌شده شما نگاه می‌کند تا تضمین کند که هیچ یک از آن‌ها کپی نشده است.
  3. Ginger-این سایت یک بررسی ساختار زبان خارق‌العاده ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که نسخه تکراری شما بی‌نقص است و از اشتباهات خلاص می‌شود.
  4. Easel.ly-این ابزار یکی از بهترین سایت های تولید محتوا– اینفوگرافیک‌ها – را به یک هلو برای شما تبدیل می‌کند! با فرمت‌های قابل تطبیق، ساخت اینفوگرافیک‌ها به همان اندازه ساده خواهد بود که مطالعه کردن ساده است.

در مقاله بهترین ابزارهای تولید محتوا ما معرفی جامع تری درباره ابزارهای تولیدمحتوا برای شما عزیزان شرح داده ایم.

ابزارهای ایجاد محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی یک محتوا کاملاً به‌راحتی خوراکی برای مشتریان است. برای سازندگان، مونتاژ کردن همه چیز تا حدودی جالب است. خوشبختانه، چند ابزار پشتیبانی برای ایجاد ویدیو وجود دارد:

Splasheo

این ابزار فیلم خام شما را می‌گیرد و یک ویدیوی کامل ایجاد می‌کند. به سادگی گیره‌ها را انتقال دهید، شیب های مورد نیاز خود را انتخاب کنید و برای انتقال کالای تکمیل شده خود محکم آویزان کنید.

Camtasia و SnagIt از TechSmith

این ابزار ضبط ویدئویی را با ابزاری ساده به سازندگان ویدئو می‌دهد تا آنچه را که روی صفحه‌ نمایش‌شان اتفاق می‌افتد، ببینند، خواه یک راهنما یا مجموعه‌ای از برش‌های وب‌کم باشد. علاوه‌بر این دارای ابزارهای تغییر دهنده ذاتی مانند پیشرفت، سرزندگی، کارت عنوان، موسیقی و موارد دیگر است.

Canva

این ابزار به طور معمول برای تصویربرداری بصری استفاده می شود، با این حال این توانایی را دارد که پلان‌های ثابت را در فایل های GIF و ضبط زنده کند.

سایت های برتر تولید محتوا

ابزارهای ایجاد محتوای رایگان

تعداد قابل توجهی از ابزار‌های ذکر شده در بالا رایگان هستند، با جبران استفاده از عناصر یا طراحی مجدد ممتاز. در حالی که ابزار های کاملا رایگان ممکن است نکات برجسته کمتری ارائه دهند، چند ابزار تولید مواد وجود دارد که برای استفاده بیهوده در دسترس هستند، به عنوان مثال :

Google Docs یک انتخاب کاملاً پر زرق و برق نیست، این برنامه محتوای ترکیبی، همکاری و ورودی و تغییرات قابل شناسایی را تقویت می‌کند و استفاده از آن کاملاً مجاز است.

Unsplash این سایت به مشتریان اجازه می دهد هزاران عکس و عکس رایگان را برای پر کردن سایت ها و مجلات وب خود داشته باشند.

بدون imovie برای مشتریان اپل، این برنامه یک تصحیح کننده ویدیویی ساده برای استفاده است.

  • کدام یک از ابزارهای همراه می تواند محتوا تولید کند؟
  • ما تا اینجا در مورد خلق راضی صحبت کرده ایم، اما در مورد نسل شاد چه می توان گفت؟ حتی تمایز چیست؟

اساساً نسل یک نوع خلقت خاص است. هر زمان که چیزی می سازید، آن را تولید کرده اید، اما نسل به طور کلی نمایشی از خلقت نیست.

این ممکن است گیج کننده به نظر برسد، بنابراین باید آن را از هم جدا کنیم.

تولید محتوا به معنای تولید محتوا در جایی است که قبلاً هیچ چیز وجود نداشته است. شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه هر چیزی را که می خواهید بسازید … با وجود تمام توصیه های مخالف.

تولید محتوا به معنای ایجاد رضایت جدید در یک آرایش خاص از مرزهای اختراعی یا فرآیندهای نشان داده شده است. شما می توانید چیزهای بسیار جالبی نیز تولید کنید. امیدواریم از این مقاله بانوی هدف لذت برده باشید. شما می‌توانید با دنبال کردن اینستاگرام مجموعه از اخبار روز محتوانویسی مطلع شوید. همچنین اگر علاقه به مطالعه موارد بیشتر درباره موضوع تولید محتوا دارید سری هم به این مقاله بزنید. همچنین اگر نمیدانید چه نقشه راه و استراتژی محتوایی برای شما مفید است بخوانید.

سوالات متداول

اهمیت استفاده از سایت های تولید محتوا چیست؟

شما با استفاده از بهترین سایت های تولید محتوا می‌توانید بهترین نتیجه بخشی  را برای ایده پردازی و انجام امور کمک کننده در تولید محتوای با کیفیت خود داشته باشید.

ویژگی خدمات تولید محتوا بانوی هدف چیست؟

تولید محتوای سئو شده و یونیک توسط محتوا نویسان خلاق برای تمام کسب و کارها به صورت حرفه ای انجام می‌شود.

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین سایت های تولید محتوا که هر سازنده محتوا باید از آن آگاه باشد»

  1. خیلی ممنون از مقالات کاربردی بانو لیدی مخصوصا مقاله بهترین سایت های تولید محتوا واقعا عالی و کاربردی بود ممنون از شما

    1. علیرضا فریدی

      خیلی لطف داری مرتضی جان که وقت میذاری و مطالعه کنی؛ درضمن جهت یادآوری میگم البته امیدوارم جسارت نباشه ولی ما در اصل آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف آدلی هست که حالا به انگلیسیش میشه لیدی تارگت البته این فینگیلیش بود!:-)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن