لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ

لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ به ترتیب شایستگی و تجربه

لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ چیست؟ در تمام حوزه‌های کاری، همیشه تعدادی از شرکت‌ها و یا کارخانجات هستند که بهترین خدمات و محصولات را ارائه می‌دهند. در بازاريابي ديجيتال نیز که امروزه در حال فراگرفتن دنیا است و هیچ کسب‌وکاری نمی‌‌تواند بدون در نظر گرفتن اهمیت دیجیتال مارکتینگ پیشرفت کند، برخی از شرکت‌ها هستند که به دلیل تیم قوی‌تر و همچنین دانش بیشتر، از دیگر تیم‌های مارکتینگ قوی‌تر هستند.

با توجه به اینکه تعداد افراد ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ روز به روز در حال افزایش است، اگر شما نیز به دنبال دریافت این خدمات هستید، بهتر است تا از یک تیم قدرتمند کمک بگیرید. در این مطلب برخی از ویژگی‌های یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برتر و همچنین بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ

مشاوره: یک تیم حرفه‌ای از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، قادر هستند تا به طور کامل وضعیت کسب‌وکار شما را بررسی و جایگاه شما را مشخص کنند. آن‌ها باید قادر باشند تا بتوانند به‌طور کامل بازار کار شما و همچنین رقبای شما را بررسی کنند و همچنین اطلاعات دقیقی از این موضوع به شما ارائه دهند. در نهایت نیز یک راه حل کلی برای رشد کسب‌وکار شما ارائه دهند.

ویژگی‌های بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ

 

استراتژی و برنامه‌ریزی دقیق

پس از رد شدن از مشاوره دیجیتال مارکتینگ و بحث‌های اولیه، شرکت های دیجیتال مارکتینگ برتر می‌توانند از ایده‌ها، راهکارها و همچنین استراتژی و برنامه‌ریزی دقیق خود در راستای رشد کسب‌ و کار شما ارائه دهند. در این مرحله است که شما می‌توانید از حرفه‌ای و کار بلد بودن یک شرکت دیجیتال مارکتینگ اطمینان حاصل کنید.

صداقت

تیمی که قرار است شما با آن‌ها همکاری کنید، باید بتواند مدت زمان دقیقی برای رسیدن به نقطه جایگاه مورد نظرتان به شما ارائه دهد. ممکن است برخی از افراد برای بالا بردن اعتبار خود مدت زمان بسیار پایینی را ارائه دهند، اما باید بدانید که نمی‌توان راه یک‌ساله را به‌صورت یک شبه طی کرد. بعد از شناختن بهترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ بد نیست بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را هم بشناسید.

 شرکت های دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی را ارائه می‌کنند؟

آژانس های دیجیتال مارکتینگ خدمات‌شان را به‌صورت خصوصی ارائه می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، هریک از آن‌ها را انتخاب کنید. به‌‌طور خلاصه، خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل موارد زیر می‌شود:

  •         بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو (SEO)
  •         بهینه‌سازی شبکه‌های اجتماعی
  •         خدمات گوگل ادز
  •         خدمات طراحی سایت
  •         انواع خدمات بازاریابی

    بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا سئو

    یکی از مهمترین خدماتی است که هر شرکتی در لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ آن را به کاربران خود ارائه می‌‌دهد.

    سئو به مجموعه فعالیت هایی اطلاق می‌شود که توسط یک متخصص سئو با هدف بهبود عملکرد سایت در اینترنت، دیده شدن بیشتر وب سایت، افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو و قرار دادن وب سایت در صفحات اول انجام می‌شود. از نتایج جستجو سئو به هیچ وجه فرآیند ساده ای نیست و نیاز به دانش زیادی در مورد الگوریتم رتبه بندی گوگل و صبر زیادی دارد. زیرا افزایش رتبه وب سایت نیازمند تلاش مستمر و تغییر استراتژی وب سایت و در نهایت همسویی وب سایت با الگوریتم های گوگل است.

    بهینه‌سازی یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

    یکی دیگر از زمینه های مهم بازاریابی دیجیتال است که توسط کارشناس شبکه های اجتماعی انجام می‌شود. این نوع بازاریابی در شبکه های اجتماعی با مخاطبان زیادی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و … انجام می‌شود و می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند و می‌تواند یک برند را تبلیغ و گسترش دهد. با توجه به اینکه امروزه افراد زیادی از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند و برندهای محبوب خود را در این شبکه ها دنبال می‌کنند، حضور در شبکه‌های اجتماعی برای تمامی کسب و کارها و برندها حائز اهمیت است. زیرا با حضور در این شبکه ها، برند یا کسب و کار شما فرصت بیشتری برای دیده شدن و جذب مخاطب و مشتری خواهد داشت.

    طراحی و ساخت سایت

    در نگاه اول، طراحی وب سایت ممکن است ارتباط چندانی با تبلیغات نداشته باشد. اما با یک نگاه دقیق متوجه خواهید شد که طراحی و ساخت سایت اولین قدم برای راه اندازی یک کسب و کار یا یک برند معتبر است و پیاده سازی روش های بازاریابی دیجیتال با یک سایت بهتر و آسان تر می‌شود. وب سایت یک فضای اینترنتی است که از تعدادی صفحه تشکیل شده و اهداف خاصی را دنبال می‌کند. این اهداف می‌تواند از معرفی محصولات تا بررسی یک موضوع خاص را شامل شود. طراحی وب سایت فرآیند برنامه ریزی و فعالیت های ویژه برای ایجاد یک وب سایت در اینترنت است. طراح وب سایت، ساختار کلی و جزئی یک وب سایت اعم از متون، تصاویر، فایل های صوتی و تصویری و به طور کلی کلیه فعالیت هایی که در وب سایت انجام می‌شود و با استفاده از اصول تخصصی طراحی وب سایت بر عهده دارد. ، تمام این فعالیت ها را کنترل می‌کند تا برای کاربران قابل مشاهده باشد.

    خدمات مرتبط با ابزار گوگل ادز

    روزانه بیش از چند میلیون جستجو در موتور جستجوی گوگل و در کشور ما ایران انجام می‌شود. قرار گرفتن در صدر نتایج جستجوی گوگل می‌تواند فرصت های منحصر به فردی را برای شما فراهم کند. فرصت هایی که فروش و درآمد شما را چند برابر می‌کند.

    با استفاده از سرویس تبلیغات گوگل (Google Ads) می‌توانید در معرض دید کاربران قرار بگیرید.

    در تبلیغات گوگل شما به ازای هر کلیکی که از کاربر دریافت می‌کنید هزینه پرداخت می‌کنید.

    هزینه های پرداخت نیز بر اساس ارزهای خارجی مانند دلار، لیر و … می‌باشد.

     

شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می‌دهند

لیست آژانس های دیجیتال مارکتینگ

در این قسمت لیست برترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ راه همراه با خدمات آن‌ها ارائه می‌کنیم که توانسته‌اند تا کنون رضایت مشتریان زیادی را کسب کنند:

آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف

Ladytarget یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل است. ما از سال 1400 طیف گسترده ای از خدمات را در همین مدت کوتاه به مشتریان همه صنایع ارائه داده‌ایم. خدمات بازاریابی دیجیتال ما شامل گزینه های مشاوره و مدیریت برای انواع تاکتیک های بازاریابی آنلاین از جمله بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، پرداخت به ازای کلیک (PPC) است. تبلیغات، کپی رایتینگ، بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) و موارد دیگر. ما همچنین خدماتی را یه صورت تخصصی در  طراحی و وسعت بخشیدن وب را برای شرکت های تجارت الکترونیک و B2B ارائه می‌کنیم. فقط با هیچ آژانس بازاریابی دیجیتال شریک نباشید. با شرکتی کار کنید که قابل اعتماد باشد.

با تیم متخصصان بازاریابی دیجیتال لیدی تارگت (LadyTarget) آشنا شوید

شما ممکن است از صاحب یک وب سایت شوید، اما اگر توسط موتورهای جستجو مورد ارزیابی قرار نگیرد، به کسب و کار شما کمک نخواهد کرد. برای اطمینان از این موضوع که مشتریان سایت شما را آنلاین پیدا خواهند کرد، قادر هستید حضور آنلاین خودتان را به سطح ارتقا بعدی ببرید- طراحی وب‌سایت، نوشتن متن، کلمات کلیدی، حضور در رسانه‌های اجتماعی و مواردی از این دست. با همکاری با لیدی تارگت، بیشترین بهره را از بازده سرمایه گذاری بازاریابی خود را خواهید برد. این ها چند پاسخ برای سوال‌های احتمالی شما می‌باشند:

ما دارای نتایج اثبات شده‌ای هستیم

چرا با یک شرکت خدمات سئو کار کردید که از ارائه نتایج مورد نظر شما سر باز می‌زند؟ از دور انداختن پولی که به سختی کسب کرده‌اید با استراتژی غیرقابل تبدیل مانع شوید. Ladytarget (لیدی تارگت) برای گوش کردن به اهداف و نیازهای کسب و کار شما وقت خواهیم گذاشت و سپس یک استراتژی سفارشی برای دستیابی به این اهداف خلق خواهیم کرد.

ما صادقت و اخلاق را سرمشق کار خود قرار داده‌ایم

ما در Ladytarget (لیدی تارگت) به موضوع صداقت و احترام به مشتریان خود معتقد هستیم. در لیدی تارگت به “فروش” خدماتی که شما به از آن بی‌نیاز هستید یا به کارگیری رویکردی یکسان برای هر مشتری اعتقادی نداشته، نداریم و نخواهیم داشت. ما وقت خود را به دستیابی به رتبه های بالاتر، افزایش ترافیک و تبدیل و بازگشت سرمایه بالاتر برای مشتریانمان اختصاص خواهیم داد.

ما دیجیتال مارکتینگ را درک کرده‌ایم

کار با یک شرکت بازاریابی دیجیتال که در واقع بازاریابی دیجیتال را بلد است، بدیهی است، اما متأسفانه، بسیاری از شرکت‌ها در ارائه نتایج مثبت ناکام می‌مانند. استراتژی های ما مورد اثبات قرار گرفته‌اند. در حقیفت، اکثر مشتریان ما هزینه کل وب سایت خود را در ماه اول از سرنخ های (Lead) جدید کسب و کار به عنوان نتیجه مستقیم تلاش های بازاریابی آنلاین و سئو ما پرداخت خواهند کرد.

مشتریان اولویت اول ما هستند

حفظ تمرکز مشتری محور برای بسیاری از آژانس های بازاریابی یک اولویت مهم می‌باشد، با این حال، تعداد کمی از آنها این موضوع را به مرحله اجرا می‌رسانند.. به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، Ladytarget متفاوت خواهد بود. ما با حضور به موقع به مشتریان خود واقعاً کوشا و متعهد خواهیم بود و در قبال این موضوع حاضر به پرداخت ضمانت هم هستیم. عمل به وعده هایمان؛ مؤدب، صادق و محترم باشیم؛ و فراتر از آن برای مشتریان ما.

آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف

لیست امکانات آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف

شرکت دیجیتال مارکیتنگ ایران رسان

این شرکت از سال 92 فعالیت خود را شروع کرده است و با وجود محدودیت‌های تحریم، دارای پروژه‌هایی از خارج کشور می‌باشد. این شرکت می‌تواند خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه دهد:

  • تبلیغات ادز
  • خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت
  • خدمات تولید محتوا
  • طراحی وب سایت
  • خدمات دیجیتال مارکتینگ
  • و….

شرکت دیجیتال مارکتینگ نوآد

شرکت دیجیتال مارکتینگ نوآد نیز یکی از برترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ است که خدمات دیجیتال برندینگ، دیجیتال مارکتینگ، آموزش، تدوین استراتژی برای مارکتینگ و… را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

شرکت آکادمی دیجیتال فرین

آکادمی فرین یکی از شناخته‌ شده ترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ است که خدمات سئو سایت، کمپین‌ های تبلیغاتی، بهینه‌سازی نرخ تبدیل، طراحی سایت و آموزش دیجیتال مارکتینگ را انجام می‌دهند و تاکنون توانسته است رضایت بسیاری از کسب‌ و کارها را جلب کند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ جورچین

این شرکت در شهر مشهد واقع شده است و در اغلب زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. می‌توان گفت که شرکت جورچین یکی از برترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ است که در لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ قرار گرفته. خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می‌کند:

  •         بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  •         اینفلوئنسر مارکتینگ
  •         استراتژی بازاریابی محتوا (کلیک کن روش تا داخل یک مقاله جدا یاد بگیری چجوری انجامش بدی)
  •         تبلیغات بنری
  •         تبلیغات موبایلی
  •         رپورتاژ آگهی
  •         مشاوره
  •         آموزش
  •         توسعه برند
  •         طراحی وب سایت
  •         تبلیغات کلیکی
  •         و…

شرکت دیجیتال مارکتینگ

شرکت پیشگام اندیشه

این شرکت یعنی شرکت پیشگام اندیشه نیز یکی دیگر از بهترین سایت های دیجیتال مارکتینگ است و که خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد:

  •         طراحی سایت
  •         طراحی گرافیکی
  •         سئو و بهینه‌ کردن موتورهای جست‌وجو
  •         بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  •         تولید محتوا
  •         و….

شرکت دیجیتال مارکتینگ راتین

آژا دیجیتال مارکتینگ راتین از سال 86 فعالیت خود را در شهر تهران شروع کرد و وارد لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ شد. شرکت راتین بسیاری از خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه می‌دهد:

  •         بازاریابی دیجیتال
  •         تبلیغات اینترنتی
  •         رپورتاژ آگهی
  •         تبلیغات در وبسایت‌ها
  •         تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  •         بهینه سازی نرخ تبدیل
  •         طراحی وب سایت
  •         تبلیغات درون اپلیکیشن
  •         خدمات سئو
  •         نصب اپلیکیشن
  •         و…

استراتژی و برنامه‌ریزی دقیق

آژانس دیجیتال مارکتینگ آپراک

آژانس دیجیتال مارکتینگ آپراک مورد بعدی در لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ است. شرکت آپراک تشکیل شده از یک تیم جوان و خلاق است که می‌توانند خدمات زیر را به وبسایت شما ارائه دهند:

  •         تبلیغات در گوگل
  •         ایمیل مارکتینگ
  •         سئو سایت
  •         بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  •         تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال
  •         بازاریابی محتوا
  •         آنالیز سئو سایت
  •         طراحی سایت
  •         پشتیبانی از امنیت سایت

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف

ایران وب لایف نیز شرکت دیگری در لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ برتر است. این گروه تا به حال با برندهای معتبر و شناخته شده‌ای همکاری داشته است و می‌توان آن را یکی از بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ دانست. برخی از خدمات این گروه شامل موارد زیر می‌شود:

  •         طراحی سایت
  •         سئو و بهینه‌سازی وبسایت
  •         دیجیتال مارکتینگ
  •         استارتاپ
  •         طراحی نرم افزار و اپلیکیشن
  •         خدمات تبلیغاتی
  •         و…

آژانس دیجیتال مارکتینگ نویان

آژانس بعدی که در لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ قرار دارد شرکت نویان است. شرکت نویان نیز فعالیت خود را از سال 97 در تهران شروع کرده است و تا به حال توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. برخی از خدمات این گروه شامل موارد زیر می‌شود:

  •         مدیریت شبکه‌های اجتماعی
  •         اجرای کمپین‌ های آنلاین
  •         تبلیغات در گوگل
  •         سئو
  •         طراحی سایت
  •         رپورتاژ خبری
  •         و…

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایراکد

شرکت ایراکد اولین بار در سال 1385 در حوزه طراحی سایت و برنامه نویسی فعالیت خود را شروع کرد. هم اکنون این شرکت در حوزه طراحی سایت و سئو و بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو فعالیت می‌کند. شاید نتوان این شرکت را در لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ قرار داد. برخی از خدماتی که این شرکت ارائه می‌کند شامل موارد زیر می‌شود:

  •         افزایش ترافیک طبیعی سایت
  •         انجام پروژه‌های بین المللی
  •         لینک سازی
  •         و..

آژانس تبلیغاتی بادکوبه

آژانس دیگری که در لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ برتر وجود دارد، آژانس تبلیغاتی بادکوبه است. این شرکت به‌صورت جهانی نیز فعالیت می‌کند و یکی از بهترین‌ها در حوزه تبلیغات است. برخی از خدمات این شرکت شامل موارد زیر می‌شود:

  •         مشاوره تبلیغات
  •         بازاریابی
  •         برندسازی
  •         ترویج برند
  •         ارائه راهکارهای بازاریابی دیجیتال
  •         و…

آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه

ادنگاه نیز یکی دیگر از لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ چند سال فعال است. این شرکت بیشتر به به دلیل خدمات تبلیغات آنلاین خود شناخته شده است، اما در کل خدمات شرکت ادنگاه شامل موارد زیر می‌شود:

  •         تبلیغات گوگل یا گوگل ادز
  •         تبلیغات اینستاگرام
  •         تولید محتوا
  •         تبلیغات کلیکی
  •         سئو و بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو
  •         طراحی وب سایت
  •         افزایش نصب اپلیکیشن
  •         و…

شرکت دیجیتال مارکتینگ رسپیناتک

یکی دیگر از شرکت‌ها در لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ ، گروه رسپیناتک است. رسپیناتک نیز یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در شهر تهران است که می‌تواند خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه دهد:

  •         بازاریابی محتوا
  •         مدیریت وبسایت
  •         مدیریت و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  •         بهینه سازی سئو سایت
  •         اجرای کمپین‌ های تبلیغاتی
  •         ایمیل مارکتینگ
  •         طراحی سایت
  •         و..

شرکت دیجیتال مارکتینگ لابراتور رسانه

شرکت لابراتور رسانه از سال 90 فعالیت خود را شروع کرده و در لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ قرار گرفته است. آن‌ها می‌تواند خدمات زیر را به مشتری های خود ارائه دهد:

آژانس دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

این شرکت در سال 1393 تاسیس شد و از آن زمان در زمینه تبلیغات آنلاین فعالیت می‌کند. آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس نیز از در لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ برتر قرار دارد و تا به حال با برندها بزرگ و کوچک زیادی همکاری داشته است. برخی از خدمات این شرکت شامل موارد زیر می‌شود:

  •         تدوین استراتژی
  •         تولید و بازاریابی محتوا
  •         طراحی وب سایت
  •         مدیریت شبکه‌های اجتماعی
  •         طراحی گرافیکی
  •         سئو و بهینه‌سازی سایت
  •         و…

لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ؛ کلام آخر

در این مطلب ما برخی از بهترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ را به شما ارائه کردیم که در سابقه خود کارنامه درخشانی را به جای گذاشته‌اند. اما به یاد داشته باشید که ممکن است برخی از شرکت‌های تازه تاسیس که هنوز نتوانسته‌اند نام خود را به افراد شناسایی کنند، خدماتی هم تراز و یا حتی بهتر از شرکت‌ها مذکور به شما ارائه دهند. در کل شما باید بعد از انجام مشاوره و تشخیص حرفه‌ای بودن و اصولی بودن راهکارهای یک تیم، با آن‌ها شروع به همکاری کنید.

در ضمن شما می‌توانید جهت دریافت خدمات و اطلاعات بیشتر در این حوزه و حوزه‌های مرتبط مثل سئو به سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف و همچنین صفحه اینستاگرام لیدی تارگت در فصای مجازی مراجعه کنید.

 

سوالات متداول

میزان هزینه خدمات دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟

این یک سوال کلی است برای همین نمی‌توان به آن یک پاسخ دقیق داد؛ ولی پیشنهاد می‌کنیم بین 8 تا 9 درصد از درآمد ناخالص خود را برای بازاریابی و تبلیغات هزینه کنار بگذارید. البته میزان بودجه تبلیغاتی همیشه ثابت نخواهد بود در گذر زمان امکان دارد برای یک کسب و کار کم یا زیاد شود.

مهمترین خدماتی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهند، چیست؟

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بسته به تخصص کارشناسانی که دارند، خدمات مختلفی را به کسب و کارهامی‌دهند. آژانس‌ها معمولاً با جدیدترین تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال آشنا می‌باشند و با ارائه خدماتی مانند سئو، تبلیغات کلیکی، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوایی و مشاوره در زمینه دیجیتال مارکتینگ به کسب و کارها در دست یافتن به اهداف خود کمک خواهند کرد.
برای انتخاب برترین آژانس دیجیتال مارکتینگ چه معیار هایی داریم؟
داشتن خلاقیت، سابقه فعالیت و اعتبار، تعداد و موفقیت نمونه کار ها، گستره فعالیت و شفافیت انجام امور، از جمله مهم ترین معیار ها برای انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ برتر می‌باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن