بهترین ایده برای تولید محتوا

بهترین موضوع برای تولید محتوا چیست؟ یافتن ایده برای تولید محتوا

تا به‌حال شده قصد تولید محتوا کنید ولی برای آن ایده‌ای به ذهن‌تان نرسیده باشد؟ تابه‌حال برای‌تان اتفاق افتاده است که از خود بپرسید ایده برای تولید محتوا چیست؟ و تولید محتوای خلاقانه به چه محتوایی می‌گویند؟ محتوای گیرا و سودمند هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها پس از انتشار آن نیز می‌تواند کاربردی باشد. به عبارت دیگر، محتوای طلایی، از جنس محتوای همیشه سبز است که همیشه برای افراد مورد استفاده و جذاب است و مردم همیشه جویای آن هستند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف با تکیه بر تخصص و شناخت بازار آماده‌ ارتقای مشاغل شما برای سودآوری می‌باشد.

چرا باید محتوای خلاقانه تولید کنیم؟

همواره یکی از وقت‎‌گیرترین بخش‌های محتوانویسی ایده‌ پرذازی آن بوده است. محتوای سبز اگر درست و خلاقانه ایجاد شود، می‌تواند ترافیک ارگانیک قابل توجهی پس از انتشار ایجاد کند. این مسئله برای دیجیتال مارکتر‌ها و حتی نویسندگان محتوا بسیار ارزشمند است، خصوصاً اگر محتوای جدید را در زمان اوج بازدید سایت منتشر شود؛ به این معنی که هر محتوای جدیدی که شما خلق می‌کنید یک سرمایه گذاری طولانی مدت و سودآوراست. در واقع شما می‌توانید بر کیفیت تمرکز کنید و برای کمیّت به خودتان فشار زیاد وارد نکنید!

در ادامه به شما چندین ایده برای تولید محتوا خواهیم آموخت.

۱۰ ایده برای تولید محتوا در مقاله که سرعت شما را %50 بیشتر می‌کند
همواره یکی از وقت‎‌گیرترین بخش‌های محتوانویسی ایده‌پردازی آن بوده است

کلیدواژه هایی پر مخاطب + ایده برای تولید محتوا

ایده برای تولید محتوا به اندازه‌ای تمام نشدنی است که انتخاب یک عنوان گیرا در یافتن ایده برای تولید محتوا بسیار حائز اهمیت است که حتما باید سئو بهینه‌سازی شود و شامل کلیدواژه هایی مهم می‌باشد. شما در این زمیته هم می‌توانید از خدمات سئو لیدی تارگت استفاده کنید. دراینجا کلمات کلیدی وجود دارندکه زیاد جستجو می‌شوند و می‌توانید از آن ها در “عنوان” خود استفاده کنید:

  • کجا
  • چطور
  • راهنما
  • چرا
  • چه زمانی
  • چه کسی
  • نکات
  • آموزش
  • لیست

۱۰ ایده برای تولید محتوا در مقاله که سرعت شما را %50 افزایش می‌دهد

۱- نحوه‌ استفاده از راهنما: یک راهنمای جامع درباره چگونگی استفاده از ابزار یا پلتفرم گزینش‌ شده بنویسید. ابزارهای ما ممکن است با گذشت زمان قدیمی شوند ولی راهنمای خوب طول عمر چند ساله دارد.

۲_ نحوه‌ گزینش راهنما: مردم عموما به‌دنبال محصولات، خدمات یا ابزارهای جدید هستند. نکات و دانسته‌های خود را درباره‌ی نحوه‌ انتخاب برترین‌ها، یا مردم به اشتراک بگذارید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف مدت‌هاست که با استراتژی‌های منحصر به‌فرد خود در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ راهنمای شرکت‌های خواهان پیشرفت شده است. شما هم می‌توانید تنها با پرکردن فرم ثبت نام در سایت منتظر تماس متخصصان مجموعه‌ بانوی هدف باشید و یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان باشید.

۳_ چگونگی راهنمایی کردن: راهنمایی های “خودتان هم می‌توانید انجام دهید” بسیار پرطرفدار هستند. آیا می‌دانید چطور محتوای ارزشمندی بسازید؟ راهنما را به‌صورت قدم به قدم با دیگران به اشتراک بگذارید.

۴_ تک نکته‌ خاص: ما همواره به‌دنبال این هستیم که محتوا‌های Top 10,20,50 نمود پیدا کند و دیده شوند، اما این بدین معنی نیست که تک نکته هیچ ارزشی ندارد. یک نکته‌ متفاوت دارای اهمیت زیاد و ارزشمند را به اشتراک بگذارید و به مخاطب خود توضیح دهید که چرا فکر می‌کنید این نکته ارزشمند است.

۵_ استراتژی یکتا : یک توصیه‌ دقیق و متمایز از بقیه راهکارها برای پیاده‌سازی استراتژی طرح خود بنویسید. استراتژی‌های دارای عملکرد هرگز فراموش نخواهند شد. ما دوست داریم “زنجیره‌ی ساخت استراتژی” نوشته‌ آقای برایان را به اشتراک بگذاریم.

۶_ شرح ترند روز: ترندها همواره در تمام زمان‌ها تغییر می‌کنند و این مورد هرگز استثنایی نداشته است. از دیگر سرنخ‌های ایده برای تولید محتوا می‌توان به این ترندها در وهله‌ اول انتخاب موضوع برای تولید محتوا می‌باشد.

۷_ الهام بخشان سرشناس: لیستی از الهام بخشانی که در ذهن‌تان مورد احترام شما هستند و توصیه می‌کنید که دیگران آن‌ها را بشناسند و دنبال کنند تهیه کنید. توضیح دهید که چرا این نام‌ها را در این فهرست آورده‌اید و راه های ارتباطی با این افراد را نیز مطرح کنید. افرادی مانند طراحان و صاحبان توییتر، لینکدین و تلگرام. این یک مثال خوب الهام بخش شبکه‌های اجتماعی می‌باشد که محبوب عموم مردم قرار می‌گیرد.

۸_ برترین بلاگ‌های پیچ مارکت: این نوع از ایده برای تولید محتوا به‌ویژه برای مخاطب جدیدِ شما مفید است. وبلاگ‌هایی که به‌طور منظم و روتین چک می‌کنید را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید تا با بازارکار به‌روز و در ارتباط باشید.

۹_ اشتباهات رایج در محدوده‌ کار شما: اشتباهات رایج در بیزینس خود را به‌صورت کلی مشخص کنید. سپس راهنمایی در خصوص چگونگی اجتناب از این خطاها و غلبه برآن‌ها را ارائه کنید. نتیجه‌ انتشار این مطلب شگفت‌زده‌تان می‌کند و بهترین موضوع برای تولید محتوا خواهد بود.

۱۰_ افسانه‌های پنهان صنعت حوزه کاری: بدون شک هر صنعتی دارای افسانه‌هایی است که عده‌ای افراد مشغول در آن بیزینس هنوز معتقدند درست هستند. سعی کنید آن‌ها را پیدا کنید و توضیح دهید که چرا مخالف آن‌ها درست است. فراموش نکنید که هرگز بازدیدکننده‌ محتوای شما صرف اطمینان به گفته‌های شما و بدون هیچ دلیلی حاضر به پذیرفتن محتوای شما نمی‌شود؛ لذا توضیح دادن علت‌ها را فراموش نکنید که این نکته‌ طلایی از مهم‌ترین نکات روانشناسی جذب و نگه‌داشتن مخاطب در محتوای شماست.

شما همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مقاله دیگری از لیدی تارگت با موضوع آموزش تولید محتوا در اینستاگرام برای رشد صعودی صفحه شما رجوع کنید.

برترین ایده‌های تولید محتوا

۵ ایده‌ی کولاک برای پیج اینستاگرام شما

عکس های دارای ابهام:

همیشه کنجکاو کردن مخاطب در تولید محتوا جزو استراتژی‌های زیرکانه بوده است. قرار است طی یک هفته آینده محصولی جدید تولید شود؟ ماه آینده سفری به یک مکان ناشناس و شگفت ‌انگیز دارید؟ در هر نوع کسب‌وکاری که مشغول به فعالیت هستید، قسمتی از اتفاقات آینده را با تصویری مبهم و سوال‌گونه، برای مخاطبین‌تان ارائه کنید. آن‌ها را ترغیب کنید که حدس بزنند چه رویدادی در راه است. با آگاهی از این ایده برای تولید محتوا پتانسیل تبدیل شدن به یک کامپیوتر نامحدود برای ایده‌پردازی را دارید.

ایده‌ تولید محتوا با استفاده از پشت صحنه‌های کسب‌وکار:

اصلا این موضوع را در نظر نگیرید که چون خودتان به‌طور روزانه در کارخانه، شرکت‌تان یا محل فعالیت تیم‌ مشغول به فعالیت هستید و نحوه کارکردن تیم‌تان را می‌بینید؛ ابدا ایده خوبی برای تولید محتوا از میان صحنه‌های کارکردن‌تان بوجود نخواهد آمد!

ایده یابی برای تولید محتوا چگونه است؟ مردم همیشه علاقه دارند از کار شما سردربیاورند، پس به این میل کنجکاوی مردم در دانستن فضای کاری‌تان پاسخ دهید و ترافیک پیج‌تان را بالا ببرید. این ایده برای تولید محتوا از زمان‌های دور مورد استقبال تمام جوامع، به‌خصوص جوان‌ترها بوده‌ است.

کپشن منحصر به فرد:

کپشن‌ها باید حاوی مقدار کمی طنز، استیکر، سؤالات چالشی، لحنی دلنشین و خودمانی و صد البته مختصر و مفید باشند. حواس‌تان باشد این نکته‌ بسیار مهم را از قلم نیندازید که بسته به برند خود، نوع نوشتار کپشن خود را تنظیم کنید که تا چه اندازه خودمانی یا رسمی باشد.

به سؤالات پرتکرار مخاطبین توجه‌ کنید:

همیشه تمام تلاش‌تان را کنید در صفحه اینستاگرامی خود و حتی در پیج سایر رقبای کسب‌کارتان، به سؤالات متداول که دقیقا همان دغدغه‌های کاربران هستند توجه کنید. شما می‌توانید از این ایده برای تولید محتوا به دفعات استفاده کنید و هر بار پست و استوری با ایده‌ ناب خلق کنید.

تهیه پادکست یا ویدئو کلیپ‌های سریالی:

افراد بسیاری در سراسر جهان هستند که به‌ علل مختلف و شخصی از خواندن و مطالعه، لذت کافی نمی‌برند. تقریبا می‌توان مطمئن بود که این دسته افراد جزء طرفداران پر و پا قرص فیلم‌ها و پادکست‌ها محسوب می‌شوند. فایل‌های صوتی و ویدئوهایی با یک موضوع اما به شکل سریالی و قسمت‌بندی شده در زمان‌هایی کاملا منظم بر روی پیج اینستا گرام خود قرار دهید و ذائقه دنبال کنندگان را به سمتی سوق دهید که جویای بخش بعدی صدا یا فیلم شما باشند.

نتیجه‌گیری:

(اگر روزی از فضای اینستاگرام خسته شدید و دنبال یک چالش جدید بودید می‌توانید طراحی سایت انجام دهید و در شکل‌وشمایلی جدید به بیزینس خود ادامه بدهید). تمام ۱۰ ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام، برای رونق بخشیدن به حساب اینستاگرام‌تان معرفی شد؛ در کنار ایده‌پردازی بی‌پایان شما تبدیل به صدها ایده ناب دیگر خواهد شد و مشتریانی وفادار را به‌ سمت مشاغل و کارتان روانه می‌کند. داشتن استراتژی برای تولید محتوا علاوه بر هدفمند کردن شما برای موضوع تولید محتوا، به بهبود دیدگاه در بازاریابی نیز کمک‌تان می‌کند. شما کدام ایده برای تولید محتوا را برای پیج اینستاگرام کسب‌وکارتان استفاده می‌‌کنید؟ از پردرآمدترین سوشال مدیاها در کشور ما اینستاگرام است که تنها با دانستن چند نکته پول‌سازی بسیار آسان خواهدشد. نظرات بی‌نظیر خود را در صفحه‌ اینستاگرام لیدی تارگت به اشتراک بگذارید.

ایده برای تولید محتوا سوشیال مدیا

چگونگی درآمدزایی از طریق تولید محتوا در یوتیوب

اهمیت بالای تولید محتوای ویدئویی از یک‌سو و ضرورت حضور فعالانه و بهره بردن از قابلیت‌های Utube از سوی دیگر، ما را بر آن داشت تا در این مقاله‌ بانوی هدف چگونگی تولید محتوا برای youtube برای شروع فعالیت در یوتیوب را به‌طور اجمالی آموزش دهیم. مراحل تولید محتوای یک ویدئو در یوتیوب به شرح زیر می‌باشد:

شناسایی مخاطب هدف

قبل از هر تصمیمی برای انتخاب ایده برای تولید محتوا در یوتیوب، ابتدا باید مخاطب خود را شناسایی نمایید. باید کشف کنید مخاطب شما به چه چیزی نیاز دارد؟ اگر اهداف‌تان آموزشی هستند باید بفهمید مخاطبان شما دقیقا در انتظار آموزش چه چیزی هستند؟ چنان‌چه محصولی ارائه می‌دهید، سرچ کنید که مشتریان‌تان به‌دنبال دانستن چه‌ چیز در خصوص آن محصول‌ند؟ در این مورد بهتر است چند سؤال مهم از خودتان بپرسید:

  • مخاطب شما دقیقا چه کسانی هستند؟
  • نیاز مخاطبان شما چیست؟
  • آیا ویدئوی شما پاسخگوی آن نیازها خواهد بود؟

چنانچه پاسخ قانع کننده‌ای به این سؤالات نداشتید، پس نیازمند جستجوی بیشتر هستید. پاسخ به این سؤالات شما را در طراحی ویدئوهای منحصر به‌فرد با بازدیدهای خیره کننده کمک خواهد کرد. برای ایجاد ارتباط مؤثر با مخاطب‌تان، شناسایی نیاز آن‌ها ضروری است. باز هم ایده‌پردازی خلاقانه فراموش نشود.

انتخاب بهترین موضوع برای تولید محتوا

یوتیوب به دلیل تبلیغات گوگل و درآمد دلاری از پرطرفدارترین سوشال مدیاها برای صاحبان مشاغل اینترنتی می‌باشد. ایده‌های محبوب یوتیوب را می‌توان به ۷ دسته تقسیم کرد. ویدئوهای عمومی، زیبایی و مد، تجارت، بازی و گیمینگ، تناسب اندام و ورزش، فیلم و تلویزیون و آموزش و موسیقی. با توجه به نیاز روز مخاطب بهترین موضوع برای تولید محتوا را انتخاب کنید که در آن تخصص نیز داشته باشید. مهارت در اجرای ایده برای تولید محتوا در یوتیوب ضروری است.

بهترین ایده برای تولید محتوا در یوتیوب

نوشتن متن محتوا

نوشتن یک متن، هر چند ساده و بدون پیچیدگی به شما در نحوه اجرای صحیح ویدئو کمک شایانی خواهد کرد. از فراموش سناریو و وقت تلف کردن جلوگیری خواهد نمود. متن را طوری بنویسید که گویی در لحظه مشغول اجرای آن هستید، تا حد ممکن ساده و به زبان خودتان باشد. تمام جزئیات را در متن خود بگنجانید. فراموش نکنید که به قول یک ضرب المثل قدیمی “شیطان در جزئیات است”. حتما متن محتوای خود را چندین بار با صدای بلند تمرین کنید، آن را ضبط کنید سپس گوش بدهید و واضح بودن آن را چک کنید. در صورت وجود هرگونه سختی در درک متن برگردید و آن را اصلاح نمایید.

متن را برای شخص دیگری از دوستان‌تان بفرستید یا اجرا نمایید و از او بخواهید اشکالات را برایتان شرح دهد. اگرچه مورد قضاوت قرار گرفتن ممکن است دلهره‌آور باشد، اما به‌تدریج به یک روند عادی که باعث پیشرفت شما می‌شود تبدیل خواهد شد.

انتخاب بهترین موضوع برای یوتیوب + ایده های ترند:

اگر صاحب کانال هستید این مقاله شما را در افزایش مخاطبان و انتخاب ایده‌‌پردازی‌های بهتر یاری می‌نماید.

فشن و زیبایی_پایه ثابت فالویینگ های هر جوان:

مد در سراسر دنیا همه ساله مخاطبان زیای را به سمت خود می‌کشد. راه‌اندازی یک کانال یوتیوب مد و فشن ایده محبوبی است، به شرطی که سعی کنید یونیک باشید. خودآموز بافت مو، هر نوع شینیون یا میکاپ صورت آموزش دهید. آخرین اخبار مد و فشن را به منتشر کنید. سبک آرایش خودتان و پوششی که در گذشته داشته‌اید، خانواده و حتی دوستان‌تان را به نمایش گذاشته و آن را نقد کنید. چالش تغییر لباس، آرایش با قیمت زیر 200 هزار تومان، آرایش فوری بدون آینه، آرایش روی میوه‌ها و … اجرا و دیگران را نیز دعوت کنید. ویدئوهای درست و غلط این حوزه را آماده کنید و به اشتراک بگذارید.

بازی و گیمینگ:

اگر گیمر هستید و در آن متخصص هستید، این ایده در عین سرگرمی می‌تواند برای‌تان بسیار پول‌ساز هم باشد. ورزش الکترونیک صنعتی رو به پیشرفت کردن است و فضای آن کاملاً رقابتی می‌باشد تا جایی که علاقه‌مندان بازی پلتفرمی مجزا به نام «توییچ» برای این کار ایجاد کردند. معرفی باگ‌های بازی‌ها، راه حل عبور از قسمت‌های سخت بازی، اکتشافات خودتان از یک بازی خاص و پاسخ گویی به سؤالات بازدیدکنندگان را در ویدئوهای‌تان به اشتراک بگذارید.

درباره بازی‌های قدیمی گفتگو کنید و حس دلتنگی در مخاطبتان ایجاد نمایید یا درباره نسخه‌های جدید و قدیم گیم‌ها و تفاوت آن‌ها صحبت کنید.

تجارت و کسب و کار + حرفه ای‌ها را جذب کنید :

این ایده برای تولید محتوای یوتیوب، حتی برای مشاغل آنلاین هنوز ترند نشده است. داشتن یک حساب کاری در یوتیوب قطعاً بهترین موضوع برای تولید محتوا است حتی اگر برای تبلیغ از آن استفاده نکنید. کسب‌وکارتان را به مخاطب معرفی نمایید. با تمام جزئیات درباره شغل خود توضیح دهید و اطلاعات زمینه‌ای را در اختیار مخاطبان قرار دهید. در ویدئو لوگو و نام شرکت را به وضوح نمایش دهید تا مخاطب با نام تجاری شما ارتباط برقرار کند.

حرفه‌ای به نظر رسیدن این ویدئو ضروری است؛ زیرا اولین برداشتی است که درباره شما خواهند داشت. design wizard مجموعه‌ای از الگوهای ویدیوئی با مضامین تجاری را در اختیارشما قرار می‌دهد. آموزش استفاده از محصولات‌تان، رویدادهای بزرگ کاری و رضایت مشتریان، مشاوره تجاری مختلف و نکات طلایی موفقیت خودرا در قالب ویدئو بگنجانید.

ورزش و تناسب اندام:

همیشه علاقمندان بسیار زیادی داشته و با شیوع ویروس کرونا و بسته شدن سالن‌های ورزشی این کانال‌ها با رشد تصاعدی مواجه شده‌اند. اگر کانال یوتیوب ورزشی دارید و دنبال ایده های برای تولید محتوا هستید می‌توانید اخبار روز حوزه ورزشی را منتشر کنید، استوری و پست‌های ورزشکاران محبوب را بدون واسطه از کانال‌شان بازنشر کنید. درباره وقایع روزانه ورزشی گفتگو کنید یا بازی تیم خود را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. ویدئوهای تمرینی خود را با مخاطبان‌تان به اشتراک بگذارید یا درباره تمرینات مشاوره حرفه‌ای بدهید.

اگر رژیم غذایی خاصی دارید که ارزش دارد آن را بیان کنید درباره غذاهای رژیمی متفاوت و طرز تهیه آن صحبت کنید. ویدیوئی درباره میزان کالری غذاها بسازید. تمرینات ورزشی خود را در خانه آموزش دهید. ویدئوهای قبل و بعد از رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود ایجاد کنید. مکمل‌های رژیمی خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید و درباره نقاط ضعف و نکات مثبتش صحبت کنید.

می‌توانید بسیار زیرکانه برخی از متدهای روزتناسب اندام شناخته شده را با دلیل و منطق تخریب نمایید با اینکار برای خود اعتبار مثبت می‌خرید. اگر علاقه‌مند به فیلم و سریال هستید و عاشق صحبت کردن در مورد فیلم هستید، چرا افکار نظر خود را با مخاطبان به اشتراک نمی‌گذارید؟ می‌توانید با بازدیدکنندگان درباره چگونگی ساخت برخی فیلم‌ها تحلیل انجام دهید؛ حتی درباره جلوه‌های ویژه مثل نور پردازی و … اطلاعات مفید بدهید. درباره قسمت‌های آینده فیلم و سریال‌ها پیش‌بینی کنید.

موسیقی:

این کانال‌ها می‌توانند ویدئوهایی از آخرین آهنگ‌های محبوب، آموزش آلات موسیقی مختلف و … باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف از اینکه تا اینجای مقاله ایده برای تولید محتوا با ما همراه بودید تشکر می‌کند. می‌توانید از دیگر مقاله‌های سایت ما دیدن کنید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن