آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام | بی دردسر پاک کنید!

در مقاله آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام قصد داریم به شما تمام اطلاعاتی که برای حذف اکانت اینستاگرام خود نیاز دارید توضیح دهیم.

اگر پیج فروشگاهی خود را می‌خواهید پاک کنید بهتر است ابتدا سری به مقالات بانوی هدف با موضوع اینستاگرام بزنید مخصوصا مقاله آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام بزنید شاید هنوز ایمیدی باشه. پولیم که قرار نیست از شما بگیریم پس ارزش چند دقیقه وقت گذاشتن را دارد.


هنگامی که رکورد خود را پاک می کنید، نمایه، عکس ها، موارد ضبط شده، اظهارات، ترجیحات و حامیان شما برای همیشه حذف خواهند شد. در فرصتی که ترجیح می‌دهید مدتی مرخصی داشته باشید، می‌توانید برای مدت کوتاهی رکورد خود را غیرفعال کنید.

پس از پاک شدن رکورد شما، می‌توانید دوباره با نام کاربری معادل آن بپیوندید یا آن نام کاربری را به یک رکورد دیگر اضافه کنید تا زمانی که توسط یک فرد تمدید شده در اینستاگرام گرفته نشده باشد.

به یاد داشته باشید که با فرض اینکه سابقه شما به دلیل سوء استفاده از قوانین منطقه محلی حذف شده است، به احتمال زیاد نمی توانید در آینده با نام کاربری مشابه بپیوندید.

به خاطر امنیت، اینستاگرام نمی‌تواند رکوردی را برای شما پاک کند. شما باید این گزینه را داشته باشید که برای درخواست پاک کردن، وارد رکورد خود شوید. در صورتی که نمی توانید پسورد یا نام کاربری خود را به خاطر بیاورید، چند راه برای ورود به سیستم را مشاهده کنید.

با مقاله آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام همراه بانوی هدف باشید.

نکات مهم قبل از حذف پیج اینستاگرام

قبل از پاک کردن رکورد خود، ممکن است لازم باشد وارد سیستم شوید و یک نسخه تکراری از داده های خود (مانند عکس ها و پست های خود) را از اینستاگرام دانلود کنید. پس از پاک شدن رکورد شما، به دستگاه دانلود اطلاعات اینستاگرام نزدیک نخواهید شد.

راحت ترین روش درخواست پاک کردن رکورد خود

پس از 30 روز از تقاضای پاک کردن رکورد شما، سابقه شما و تمام داده های شما برای همیشه پاک می شود و شما گزینه ای برای بازیابی اطلاعات خود نخواهید داشت. در طول این 30 روز، این ماده تابع شرایط هدف و استراتژی امنیتی اینستاگرام است و برای دیگرانی که از اینستاگرام استفاده می کنند باز نیست.

ممکن است 90 روز طول بکشد تا تعامل لغو پس از شروع آن به پایان برسد. موارد تکراری ماده شما ممکن است پس از 90 روز در ظرفیت تقویتی باقی بمانند که در صورت بروز فاجعه، اشتباه برنامه‌نویسی یا موقعیت‌های بد اطلاعاتی مختلف برای بهبودی استفاده می‌کنیم. همچنین ممکن است داده‌های شما را برای مواردی مانند مسائل قانونی، نقض شرایط، یا تلاش‌های جلوگیری از آسیب ذخیره کنیم. در مورد این موضوع در استراتژی امنیتی ما بیابید.

اکنون که تصمیم خود را گرفته اید با آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام همراه ما باشید.

دیلیت اینستا

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام برای آیفون

  1. روی عکس نمایه خود در قسمت سمت راست کلیک کنید تا به نمایه خود بروید.
  2. روی گزینه های بیشتر در بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس روی تنظیمات تنظیمات ضربه بزنید.
  3. روی Record ضربه بزنید، سپس روی Erase account در پایه ضربه بزنید.
  4. روی Erase account سپس روی Keep erasing account ضربه بزنید.
  5. انتخابی را از منوی کشویی زیر انتخاب کنید به چه دلیل می‌خواهید [نام حساب] را پاک کنید؟ علاوه بر این، عبارت مخفی خود را دوباره ظاهر کنید. پس از انتخاب توضیح از منو و وارد کردن کلمه مخفی خود، انتخاب برای همیشه پاک کردن رکورد شما ظاهر می شود.
  6. روی Erase نام کاربری ضربه بزنید، سپس برای تأیید روی گزینه alright ضربه بزنید.

با این روش دیلیت به سادگی می‌توانید پيج اينستاگرام خود را حذف دائمي کنید.

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام در مرورگر گوشی

  1. به صفحه Delete Your Account بروید. در صورتی که از طریق وب وارد اینستاگرام نشده باشید، ابتدا باید وارد اینستاگرام شوید.
  2. انتخابی را از منوی کشویی زیر انتخاب کنید به چه دلیل می خواهید نام حساب را حذف کنید؟ علاوه بر این، کلید مخفی خود را دوباره ظاهر کنید. انتخاب حذف برای همیشه حساب شما فقط پس از انتخاب توضیح از منو و وارد کردن کلمه مخفی خود ظاهر می شود.
  3. روی Delete نام کاربری ضربه بزنید.

در صورتی که ممکن است بخواهید حساب دیگری را حذف کنید:

  • روی نام کاربری در سمت راست بالای صفحه Delete Your Account ضربه بزنید.
  • بر روی گزینهAlter profile ضربه بزنید و Log out را انتخاب کنید.
  • به عنوان حسابی که باید حذف کنید دوباره وارد شوید و یاتاقان های بالا را دنبال کنید.

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام وب

پس از 30 روز از درخواست پاک کردن حساب شما، حساب شما و تمام داده های شما برای همیشه حذف می شود و شما گزینه ای برای بازیابی اطلاعات خود نخواهید داشت. در طول این 30 روز، این ماده تابع شرایط هدف و استراتژی حفاظت اینستاگرام باقی می‌ماند و برای سایر افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند در دسترس نیست.

ممکن است 90 روز طول بکشد تا تعامل پاک کردن پس از شروع آن به پایان برسد. موارد تکراری ماده شما ممکن است پس از 90 روز در ظرفیت تقویتی باقی بمانند که در صورت بروز فاجعه، اشتباه برنامه‌نویسی یا موقعیت‌های بد اطلاعاتی مختلف برای بهبودی استفاده می‌کنیم. همچنین ممکن است داده‌های شما را برای مواردی مانند مشکلات قانونی، نقض شرایط، یا تلاش‌های پیش‌بینی آسیب ذخیره کنیم. در مورد این در استراتژی حفاظتی ما بیابید.

دستورالعمل هایی برای دیلیت موقت اکانت اینستاگرام یا حذف اینستاگرام: یک دستیار سریع

در مواقعی که احساس می کنید واقعاً می خواهید از سرگرمی های مجازی فاصله بگیرید، اشکالی ندارد که حساب اینستاگرام خود را برای مدت کوتاهی غیرفعال کنید یا حتی اینستاگرام را برای همیشه حذف کنید.

پیشنهاد می کنیم قبل از غیرفعال کردن یا حذف اکانت خود، اطلاعات اینستاگرام خود را دانلود کنید.

برای غیرفعال کردن اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در یک برنامه وارد اینستاگرام شوید.
  2. روی عکس نمایه خود کلیک کنید، «نمایه» > «تغییر نمایه» را انتخاب کنید.
  3. به پایین نگاه کنید و روی “Briefly debilitate my account” ضربه بزنید.
  4. توضیحی را در بخش «به چه دلیل حسابتان را ضعیف می‌کنید» انتخاب کنید.
  5. کلمه مخفی خود را دوباره مطرح کنید و انتخاب خود را تأیید کنید.

در صورتی که نگران محافظت خود در اینستاگرام هستید، استفاده از VPN می تواند به محافظت از اطلاعات شما کمک کند. یک VPN از ترافیک وب شما در برابر چشمان کنجکاو محافظت می کند و شکستن حفاظت شما را برای برنامه نویسان سخت تر می کند.

استراتژی پلتفرم اینستاگرام

علاوه بر نحوه پاك كردن اكانت اينستاگرام اجازه دهید مورد مهم دیگری را به شما گوشزد کنیم. اینستاگرام شاید یکی از بزرگترین صحنه های رسانه اجتماعی روی کره زمین باشد که به طور مداوم از یک میلیارد مشتری پویا تشکیل شده است.

در حالی که این به معنای تعداد زیادی عکس و داستان سازماندهی شده بی عیب و نقص است، اما صحنه را برای ترفندها آماده می کند. حملات سایبری و اخاذی در اینستاگرام سرریز شده است. ما در سال جاری چند حمله سایبری اینستاگرام را بررسی کرده‌ایم، از جمله حمله فیشینگ که کانال‌های امنیتی Gmail را نادیده می‌گیرد.

در این میان، مطالعات نشان می دهد که استفاده بیش از حد از مراحل سرگرمی مجازی مانند اینستاگرام می تواند به طور متضاد بر رفاه عاطفی شما تأثیر بگذارد. در واقع، در سال 2021، اینستاگرام تلاش کرد تا یک تمرکز داخلی را خفه کند که عواقب نامطلوب برنامه را بر روی خانم های جوان دبیرستانی نشان می داد.

آیا این درست است که شما نگران محافظت خود هستید یا خیر؟ این می تواند یک فرصت ایده آل برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام یا شاید حذف اینستاگرام از طریق و از طریق آن باشد! در اینجا، مسیرهای مشخصی را در مورد بهترین راه برای غیرفعال کردن کوتاه اینستاگرام یا حذف حساب اینستاگرام خود برای همیشه پیدا خواهید کرد.

استراتژی پلتفرم اینستاگرام

غیرفعال کردن در مقابل حذف اکانت اینستاگرام دائمی

اینستاگرام معتقد نیست که شما باید آن را ترک کنید، بنابراین پاک کردن حساب خود پاسخ اصلی شما نیست. همچنین می توانید تصمیم بگیرید که آن را غیرفعال کنید.

در اینجا تضادهای حیاتی بین غیرفعال کردن و پاک کردن اینستاگرام وجود دارد

عکس اسکرین شات جدول

چه قصد غیرفعال کردن یا حذف اکانت اینستاگرام خود را داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از تعداد نسبی چیزهایی که در برنامه اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید، کپی برداری کنید.

دستورالعمل دانلود اطلاعات اینستاگرام در برنامه آیفون و اندروید

این روشی است که می توانید اطلاعات اینستاگرام خود را در گجت آیفون یا اندروید خود دانلود کنید:

  1. روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایه ضربه بزنید.
  2. روی سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  3. “حرکت شما” را انتخاب کنید.
  4. برای دانلود اطلاعات حساب خود، روی «دانلود داده های خود» کلیک کنید.
  5. سپس بر روی “دانلود درخواست” کلیک کنید. می توانید آدرس ایمیل نمایش داده شده را تغییر دهید تا اطلاعات به مکان دیگری ارسال شود.
  6. رمز خود را وارد کنید
  7. روی «بارگیری درخواست» ضربه بزنید.
  8. پذیرش سند شما ممکن است بین 48 ساعت تا 14 روز طول بکشد. ایمیلی با عنوان «اطلاعات اینستاگرام شما» دریافت خواهید کرد. برای دانلود سند خود، اتصال را در ایمیل ببندید. رکورد معمولاً شامل داده‌های نمایه، عکس‌ها، اظهارات و اطلاعات مختلف شما می‌شود.

پاک کردن حساب اینستاگرام

موثرترین روش برای دانلود اطلاعات اینستاگرام خود در رایانه شخصی

در صورت عدم دسترسی به اینستاگرام در یک مرورگر اینترنتی، این راه برای درخواست رکورد اطلاعات شما است:

  1. روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  2. “تنظیمات” (نماد چرخ دنده ماشین کوچک) را انتخاب کنید.
  3. “محافظت و امنیت” را انتخاب کنید.
  4. به «دانلود اطلاعات» نگاه کنید و روی «بارگیری درخواست» کلیک کنید.
  5. یک آدرس ایمیل برای دریافت اتصال دانلود وارد کنید، یا ایمیل پیش فرضی را که برای ورود به سیستم استفاده کرده اید، بگذارید.
  6. پیکربندی را برای سند اطلاعاتی خود انتخاب کنید – HTML یا استفاده از HTML نسبتاً ساده تر است.
  7. پسورد اینستاگرام خود را تایپ کنید.
  8. روی “بارگیری درخواست” کلیک کنید.
  9. در کمتر از 48 ساعت، ایمیلی به نام «اطلاعات اینستاگرام شما» دریافت خواهید کرد. برای دانلود رکورد خود، اتصال را در ایمیل ببندید.

tulips ability

موثرترین روش برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

دقیقاً برای ترک اینستاگرام آماده نیستید؟ در فرصتی که احساس می‌کنید تنها چیزی که می‌خواهید یک بخش کوتاه است، اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کنید.

متأسفانه نمی‌توانید اکانت اینستاگرام را از برنامه آیفون یا اندروید غیرفعال کنید. شما باید از رایانه شخصی یا برنامه خود برای بریدن پیوست ها با مرحله سرگرمی مجازی استفاده کنید.

این راهی است که می توانید حساب اینستاگرام خود را در رایانه شخصی یا یک برنامه غیرفعال کنید:

  1. یک پنجره برنامه را باز کنید و به حساب اینستاگرامی که باید غیرفعال کنید وارد شوید.
  2. روی عکس نمایه خود در سمت راست بالا کلیک کنید.
  3. «نمایه» > «تغییر نمایه» را انتخاب کنید.
  4. به پایین نگاه کنید و روی “Briefly incapacitate my account” ضربه بزنید.
  5. از “به چه دلیل حساب خود را از کار می اندازید؟” بخش، توضیحی را از منوی کشویی انتخاب کنید. تا زمانی که توضیحی را انتخاب نکنید، گزینه ادامه را نخواهید داشت.
  6. عبارت مخفی حساب خود را برگردانید.
  7. برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام خود، روی “Briefly Cripple Account” کلیک کنید.

حساب اینستاگرام شما پوشانده می شود و در موارد درخواستی ظاهر نمی شود. نام کاربری، عکس‌ها، اولویت‌ها، طرفداران و اظهارات شما محافظت می‌شوند.

توجه: به محض اینکه یک بار دیگر وارد حساب کاربری خود شوید، مجدداً فعال می شود. می توانید هر هفته یک بار اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کنید.

منوی دیلیت اکانت اینستاگرام

 

دستورالعمل فعال سازی مجدد اکانت اینستاگرام

یک بار دیگر، برای رسیدن به آن، این راه ها را دنبال کنید:

  1. برنامه اینستاگرام را روی تلفن همراه یا تبلت خود ارسال کنید یا اینستاگرام را در مرورگر اینترنت باز کنید.
  2. در صفحه اصلی اینستاگرام، شرایط ورود به سیستم خود را وارد کنید.
  3. روی “ورود به سیستم” ضربه بزنید و حساب شما دوباره ایجاد می شود.
  4. با فرض اینکه بلافاصله پس از غیرفعال کردن حساب خود دیدگاه خود را تغییر دهید، ممکن است لازم باشد تا 24 ساعت قبل از اینکه بتوانید آن را دوباره فعال کنید، منتظر بمانید. اینستاگرام معمولاً به چند ساعت برای تکمیل درخواست‌های غیرفعال کردن نیاز دارد. تا زمانی که این چرخه تمام نشود، گزینه فعالسازی مجدد حساب خود را نخواهید داشت.

دستورالعمل گام به گام Remain Protected در اینستاگرام

در صورتی که حفاظت و امنیت دلیل اصلی شما برای غیرفعال کردن یا پاک کردن حساب اینستاگرام باشد، راه‌هایی برای ارتقای حفاظت خود در صحنه سرگرمی مجازی وجود دارد.

ما استفاده از VPN مانند NordVPN را برای رمزگذاری ترافیک وب و پنهان کردن آدرس IP شما از برنامه نویسان و سایر چشمان کنجکاو تجویز می کنیم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف ارائه دهنده کلیه خدمات مورد نیاز شما در فضای آنلاین است. شما می‌توانید با تماس و یا پرکردن فرم ثبت نام یک جلسه مشاوره رایگان مهمان ما باشید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن اینستاگرام از ترفندهای بیشتر در سوشال مدیا آگاه شوید.

امیدواریم از مقاله لیدی تارگت با موضوع آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام استفاده برده باشید.

سوالات متداول

فرق دی اکتیو با دیلیت اکانت اینستاگرام چیست؟

در صورت دی اکتیو کردن پيج اينستا و یا (temporarily disable) شما می توانید هر زمان که تمایل داشتید مجدداً وارد برنامه شده و با وارد کردن اطلاعات ورود خود اکانتتان را بازگردانی کنید. اما در صورت دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام دیگر امکان بازگردانی حسابتان وجود ندارد

آیا امکان بازگردانی اکانت حذف شده اینستاگرام وجود دارد؟

این موضوع به اینکه شما فرآیند دیلیت اکانت موقت اینستاگرام را طی کرده اید یا حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائم صورت گرفته است، بستگی دارد. در صورت دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام امکان بازگردانی آن تنها تا تاریخ اعلام شده توسط اینستاگرام در مرحله انتهایی فرآیند حذف وجود دارد و بعد گذشت آن تاریخ دیگر امکان بازگردانی حساب وجود ندارد

 

2 دیدگاه دربارهٔ «آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام | بی دردسر پاک کنید!»

    1. علیرضا فریدی

      سلام مجید جان امیدوارم هرجا هستی خوب‌وخوش و سلامت باشی یه خورده با آرامش‌تر والا ما موضوعاتمون‌رو بر اساس سرچ مردم انتخاب می‌کنیم یعنی لغت کلیدی آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام | بی دردسر پاک کنید که آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام هست خیلی توسط مردم سرچ شده اگرم یه ذره بیشتر تو مقالات بانوی هدف می‌چرخیدی می‌‌دیدی که راجع‌به موضوع درخواستی شما هم مقالات زیادی تو لید شده مجید جان دلبندم:-)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن