منظور از ایده برای پیج اینستاگرام برای کسب درآمد چیست

1+18 ایده برای پیج اینستاگرام عملی و تست شده 2022

در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف قصد داریم قصد داریم با ارائه ایده‌ برای پیج اینستاگرام به افزایش درآمد و فروش محصولات شما کمکی کرده باشیم؛ پس همراه بانوی هدف بمانید و با گرفتن ایده های کسب درآمد از اینستاگرام  پیج اینستاگرام خود را به یک کسب‌وکار قدرتمند تبدیل کنید.

منظور از ایده برای پیج اینستاگرام برای کسب درآمد چیست؟

یکی از مهم‌ترین بسترهایی که برای کسب‌وکارهای اینترنتی وجود دارد اینستاگرام می‌باشد. شما با داشتن یک برنامه حساب شده می‌توانید با یک  ایده برای پیج اینستاگرام خود به‌راحتی کسب درآمد کنید؛  اینستاگرام با ارائه کردن سه نوع اکانت برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده که بر اساس نیازشان از این سایت استفاده نمایند. اکانت‌های اینستاگرام شامل موارد زیر است:

  • اکانت تجاری (Business Account)
  • اکانت شخصی (Personal Account)
  • اکانت اینفلوئنسر (Creator Account)

از آن‌جایی که در مقاله ایده برای پیج اینستاگرام قرار است درباره چندین مدل ایده پیج اینستاگرام صحبت نماییم برای کسب درآمد پس به توضیح اکانت تجاری یا پیج کسب‌و‌کاری اینستاگرام می‌پردازیم و بهترین ایده های پولساز اینستاگرام را سعی می‌کنیم که معرفی کنیم. بسیاری از افرادی ایده کار در اینستاگرام را دارند پیج تجاری اینستاگرام را برای فعالیت خود برمی‌گزینند. این پیج دارای امکاناتی مانند برقراری تماس با مشتریان، ابزارهای گوناگون جهت تحلیل کردن فعالیت پیج و تعاملات شما با کاربران را دارد، اجرای تبلیغات مختلف و…. از مزایای این نوع پیج اینستاگرام است پیج‌های کسب‌وکاری اینستاگرام امکان از مزیت خصوصی بودن بی‌بهره هستند و با توجه به تم اينستاگرام به‌‌صورت عمومی در دسترس کاربران قرار گرفته است

ایده برای فروش در اینستاگرام

ایده برای فروش در اینستاگرام چه ویژگی‌هایی دارند؟

تعداد زیاد کسب‌وکارهای حاضر در اینستاگرام رقابت را بین پیج‌های مختلف به سختی کشانده به طوری که اگر ایده برای کار در اینستاگرام شما ویژگی فاقد ویژگی‌های خاص باشد موفق شدن در این زمینه برای شما سخت شد و تنها وجه‌تمایز یک پیج موفق با ناموفق ایده برای پیج اینستاگرام خود است که دارد. بسیاری از افرادی که قصد کردن که کسب‌وکاری در اینستاگرام برای خود راه‌اندازی کنند به‌دنبال بهترین ایده برای کسب درامد از اینستاگرام خود هستند و بیشتر به سراغ ایده‌هایی خواهند رفت که در آن تعداد رقبا زیاد نباشد.

این کار هم دارای مزیت است و هم اشکال؛ مزیت این کار در این می‌باشد که در این حوزه نیازی به تلاش زیادی برای ای‌که رقبا را شکست دهید ندارید. اما اشکال این ایده کار در اینستاگرام این می‌باشد که جزو ایده های پولساز اینستاگرام نمی‌باشد و به همین دلیل است که افراد زیادی در این زمینه فعالیت ندارند. برای این که ایده های فروش در اینستاگرام و راه‌اندازی پیج اینستاگرام شما بتواند به اندازه کافی پولسازی کند بهتر می‌باشد به سراغ کارهایی آن دسته از کارها تمایل نشان دهید که در آن تعداد رقبای بالایی وجود دارد. به طور کلی ایده برای کار در اینستاگرام یا ایده برای فعالیت در اینستاگرام باید دارای ویژگی‌هایی باشند که در ادامه به آن‌ اشاره خواهیم کرد.

  • ایده شما باید توانایی برآورده کردن نیاز تعداد بالایی از افراد را داشته باشد.
  • ایده شما باید توانایی تغییر ایجاد کرد در روزمره زندگی مردم را داشته باشد و ارزشی را برای آن‌ها بیافریند؛ برای مثال توانایی صرفه‌جویی در وقت را به آن‌ها بدهد.
  • ایده شما باید بتواند یک ویژگی منحصربه‌فرد نسبت به سایر رقبا داشته باشد مثل یک دیزاین پیج منحصربه‌فرد یا یک تم پیج قوی (تم پست گذاشتن هم بی تاثیر نیست) که تمام آن‌ها زیر مجموعه طراحی پیج قرار می‌گیرند که امروزه تبدیل به یک هنر و شغل پولساز شده است.
  • ایده شما باید این ویژگی را داشته باشد که با تخصص، سرمایه و زمان شما هماهنگی پیدا کند.

ایده برای پیج اینستاگرام که پولساز و خلاقانه هستند و برای کسب درآمد از اینستاگرام می‌باشند

استقبال کاربران از کسب‌وکارهای اینستاگرامی سبب شده تا هر روز یک مدل جدید از ایده برای کسب و کار در اینستاگرام به‌وجود بیاید. در ادامه مقاله آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف با موضوع ایده برای پیج اینستاگرام به چند مورد از ایده های فروش در اینستاگرام اشاره می‌کنیم. اگر به دانستن نحوه درست تولید محتوا در اینستاگرام هم علاقه دارید به این مقاله سر بزنید.

اینفلوئنسر

یکی از رایج‌ترین و پول‌سازترین ایده های کسب‌وکار اینستاگرامی اینفلوئنسری کردن می‌باشد. بسیاری از افراد می‌باشند که با ایده های تولید محتوا در اینستاگرام خود روی زندگی مخاطبان خود تاثیرگذار هستند؛ به این افراد اصطلاحا اینفلوئنسر گفته می‌شود. این افراد می‌توانند با تبلیغ سایر محصولات کار بازاریابی را هم انجام دهند و دلیل افزایش فروش کسب و کارهای مختلف تبدیل شوند و به ازای هر خریدی که از سمت فالوورهای خود صورت می‌پذیرد مبلغی را به‌ عنوان پورسانت دریافت خواهند کرد.

اینفلوئنسر

ایده برای پیج اینستاگرام با کمک فروش محصولات دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری

یک ایده برای پیج اینستاگرام فروش محصولات دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری می‌باشد. این ایده توسط افرادی که به عنوان عکاس و فیلم‌بردار فعالیت دارند بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت و به آن‌ها در انتخاب کردن بهترین برند ابزارهای عکاسی و فیلم‌برداری کمک و مشاوره می‌رسانند. می‌توانید با ساخت یک حساب Creator این کار را آغاز کنید:

عکاس شبکه‌های اجتماعی

از آن‌جایی که در اینستاگرام محتواهای بصری مانند عکس و فیلم مورد انتشار قرار می‌گیرد بسیاری از کاربران تمایل دارند عکس‌ها و فیلم‌های پیج‌شان حرفه‌ای و زیبا به‌نظر برسد و در کل یک چیدمان پیج به همراه چیدمان پست شیک داشته باشند این موضوع باعث می‌شود تم اینستا پیج آن‌ها نسبت به سایرین متفاوت باشد موردی که این روزها همه به‌دنبال آن هستند! عکاسی شبکه‌های اجتماعی یک ایده درآمدزایی در اینستاگرام می‌باشد و خواهد توانست برای افرادی که در حوزه عکاسی دارای تخصص هستند بسیار مفید واقع شود. شما این توانایی را که ایده کسب و کار اینستاگرام را در زمینه عکاسی از  محصولات به‌کار ببرید.

بلاگر غذا و مواد غذایی

یک ایده برای پیج اینستاگرام می‌تواند بلاگری غذا و مواد غذایی باشد ایده‌ای که طرفدار کم ندارد. در اینستاگرام بلاگری غذا و تبلیغات مواد غذایی مختلف جزو ایده های کسب و کار اینستاگرامی پولساز محسوب می‌شود. در این ایده درباره طعم، خاصیت و نحوه پخت برخی از غذاها صحبت می‌کنید و به بیان نظرات و انتقادات خود می‌پردازید.

آشپزی و شیرینی‌پزی

بسیاری از افرادی که به دنبال کسب درآمد از علایق خود هستند از این ایده کسب و کار اینستاگرام استفاده می‌کنند (البته اگر به شیرینی و شیرینی‌پزی علاقه داشته باشند!) آن‌ها می‌توانند با ارائه محصولات خود درآمد خوبی به‌دست بیاورند. برای این‌گونه ایده کسب و کار اینستاگرام شاید باورتان نشود ولی چیدمان پست اينستا شما پیج شما از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. آموزش آشپزی و شیرینی‌پزی یکی از ایده‌های راه اندازی پیج اینستاگرام می‌باشد با استفاده از آن توانایی دریافت سفارشات مختلف را پیدا می‌کنید و در‌آمد خوبی به‌دست خواهید آورد.(یک نکته عمومی را قصد دارم اینجا ذکر کنم شاید بهتر بود در ابتدای مقاله ایده برای پیج اینستاگرام آن را بین می‌کردم هیچ فرقی ندارد که در کدام زمینه در اینستاگرام فعالیت می‌کنید و از چه ایده فروشگاه اینستاگرامی پول در می‌آورید در تمامی این حالت‌ها شما باید حواستان به اسمی که برای پیجتان باشد شما باید اسمی که برای پیج خود انتخاب می‌کنید که هم از نظر نوشتاری راحت باشد و هم از نظر خوانایی یعنی همانطور که خوانده می‌شود نوشته شود و بهتر است که اسم پیج از ارتباطی با محتوایی هم با  پیج شما داشته باشد) 

معرفی کافه‌ها و رستوران‌های مختلف

بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌های مختلف هستند که علاقه‌مندند که توسط افراد معروف در اینستاگرام تبلیغ و مورد حمایت قرار بگیرند و مشتریان بیشتری را به‌دست آورند. در ایده برای اینستاگرام می‌توانید به ازای تبلیغی که می‌کنید مبلغی را به‌دست آورید.

معرفی کافه‌ها و رستوران‌های مختلف

بیوتی بلاگر و میکاپ آرتیست

بهترین ایده برای پیج اینستاگرام برای آرایشگران همین ایده می‌باشد. بیوتی بلاگر و میکاپ آرتیست یکی دیگر از ایده های تولید محتوا در اینستاگرام می‌باشد که با راه‌انداختن پیج اینستاگرام بیوتی بلاگری آغاز می‌شود. در این ایده با آموزش میکاپ و راه‌های مراقبت از پوست و مو می‌توانید فالوور جذب کرده و با گرفتن تبلیغات محصولات آرایشی مختلف پول درآورید.

آموزش زبان

همیشه کارهای آموزشی خلاقیت می‌طلبیدند امروزه‌روز بیشتر از گذشته استفاده از آموزش زبان به عنوان ایده برای پیج اینستاگرام می‌تواند یکی از همین خلاقیت‌ها باشد. با افزایش روزافزون علاقه‌مندان به باد گرفتن زبان، راه‌اندازی پیج‌های آموزش زبان را می‌توان به عنوان یکی از ایده های کسب و کار در اینستاگرام معرفی نمود. شما در این ایده می‌توانید با آموزش زبان‌ها خارجی که بر آن‌ها مسلط هستید کسب درآمد کنید.

پت و حیوانات خانگی

ارائه خدمات نگهداری و آموزش نحوه نگهداری از حیوانات خانگی یک نوآوری در ارائه ایده برای پیج اینستاگرام می‌باشد. این ایده برای پیج اینستاگرام برای افرادی پولساز است که در این زمینه تخصص لازم را به‌دست آورده‌اند و تجربه کسب کرده‌‌اند. کاربران علاقه‌مند به این زمینه بیشتر افرادی هستند که شرایط نگهداری حیوان خانگی‌شان در آپارتمان‌‌شان برای آن‌ها میسر نیست و یا نمی‌دانند برای نگه‌داری از آن‌ها چه باید بکنند.

مربی و مشاور تغذیه

با توجه به کاهش کیفیت‌‌ مواد غذایی و مشکلات مربوط به چاقی و اضافه وزن بسیاری از کاربران پیج مربی و مشاور تغذیه می‌تواند یک ایده برای پیج اینستاگرام باشد که با شرایط از نظر زمانی و وضع موجود در جامعه از نظر تغذیه‌ای هماهنگی دارد. زیرا بیشتر افراد به‌دلیل چاقی به‌دنبال یک برنامه غذایی مناسب برای زندگی خود هستند؛ اگر در حوزه تغذیه تخصص دارید می‌توانید از این ایده برای پیج اینستاگرام استفاده کنید و با انتشار ایده های تولید محتوا در اینستاگرام با موضوع مربوط به تغذیه و سلامت فالوورهای زیادی جذب خواهید کرد و به‌درآمد می‌رسید.

پیج اطلاعات عمومی یا دانستنی‌ها

پیج‌های اطلاعات عمومی برای بسیاری از کاربران که به‌دنبال فراگرفتن مسائل مختلف در کمترین زمان و بدون نیاز به مطالعه کتاب‌های گوناگون می‌باشند بسیار جالب خواهد بود. اگر دارای اطلاعات عمومی بالایی هستید یا به مطالعه کتاب علاقه دارید می‌توانید از این ایده برای پیج اینستاگرام خود استفاده کنید و به مرور زمان از آن درآمد کسب می‌کنید.

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ نیز یکی از جدیدترین سیستم‌های فروش است که شما با همکاری کردن با دیگر فروشندگان، درصد خاصی از فروش به‌دست می‌آورید. این روزها سیستم همکاری در فروش برخی فروشگاه‌های آنلاین بسیار طرفدار کرده است. پس وقتی یک چیز پرطرفدار باشد واضح است که پتانسیل خوب بودن به عنوان ایده برای پیج اینستاگرام را دارد. در صورت تمایل به دانستن بیشتر در رابطه با این موضوع یعنی بازاریابی وابسته، می‌توانید به مقاله تعریف افیلیت مارکتینگ چیست؟ مراجعه کنید.

نقد کننده محصولات

نقد و بررسی کردن محصولات هم نیز خواهد توانست یک ایده برای پیج اینستاگرام عالی باشد. اگر می‌خواهید در این حوزه فعال باشید بهتر می‌باشددر یک حوزه مشخص به نقد و بررسی مشغول باشید تا زودتر نتیجه بگیرید.

نقد کننده محصولات

عکاسی از محصول

افراد زیادی می‌باشند که برای عکس‌برداری از محصولات‌شان نیازمند به به یک عکاس حرفه‌ای در حوزه عکاسی از محصول هستند. ایده برای پیج اینستاگرام نیز بسیار ساده و پول‌ساز می‌باشد و حتما آن را بررسی کنید. 

عکاسی رویدادها

این مدل ایده برای پیج اینستاگرام فقط زمانی‌که رویدادهایی مهم در سطح کشور رخ می‌دهد قابل اجرا می‌باشد. عکاسی نمودن از آن‌ها یک ایده بکر می‌باشد. البته عکاسی از رویدادهای تخصصی یک حوزه قادر است که کمک بیش‌تری به برندینگ شما کند.

عکاسی پرتره

طرفداران عکاسی پرتره هر روز بیش‌تر می‌شوند پس کاملا منطقی است که شما با فعالیت تخصصی در عکاسی پرتره به موفقیت برسید و باز هم منطقی است که یک ایده برای پیج اینستاگرام خوب می‌باشد

عکاسی استوک

عکاسی استوک یکی از بهترین و پردرآمدترین ایده‌های عکاسی می‌باشد که برای عکاسی از مکان‌های عمومی، نشانه‌ها، طبیعت، حوادث یا اشخاص به‌کار می‌رود. در این نوع عکاسی دست شما برای انتخاب سوژه کاملا باز می‌باشد و از طرفی خواهید توانست پول خوبی هم به جیب بزنید.

فیلم برداری

فیلم‌برداری نیز یکی از ایده‌های مناسب پیج اینستاگرام می‌باشد که با گسترش ویدئو مارکتینگ افراد زیادی خواهان آن شده‌اند و توانایی این را دارد که درآمد بالایی برای شما به‌همراه بیاورد؛ اما باید از تجهیزات گران قیمت آن را تهیه کنید.

فیلم برداری

فروشنده محصولات چایی

محصولات چایی و چایی‌های طعم‌دار نیز می‌توانند جزو لیست ایده برای پیج اینستاگرام قرار بگیرند؛ اما باید این را هم مد نظر داشته باشید که که بسیاری از شرکت‌های فروشنده چایی هستند نمایندگی قبول می‌کنند و شما این فرصت را دارید به‌عنوان یک نمایندگی فعال در این زمینه مشغول به فعالیت شوید.

آیا داشتن ایده برای راه اندازی پیج اینستاگرام و کسب درآمد از آن کافی است؟

تا این ‌جای مقاله درباره ایده های راه اندازی پیج اینستاگرام و ویژگی‌ها آن‌ها صحبت شد البته موارد فراوانی هنوز باقی‌مانده؛ اما از آ‌ن جایی که هدف اصلی ما از ساختن یک پیج اینستاگرام و کسب درآمد از آن بود این سوال مطرح می‌شود که آیا طرح، ایده داشتن و درست کردن پیج بعد از آن برای رسیدن به پول کافی می‌باشد؟ قطعا خیر. مهم‌ترین مرحله‌ای که این توانایی را دارد تا شما را از یک کاربر ساده اینستاگرام به یک کاربر پولدار تبدیل نماید نحوه اجرای آن ایده می‌باشد. برای این‌که بتوانید ایده مربوط به پیج خود را به مرحله عمل برسانید و به یک درآمد قابل قبول منتهی شود به نکاتی که در ادامه توضیح داده می‌شود توجه نمایید.

پروفایل پیج را با دقت کامل کنید

اولین قدم شما پس از انتخاب ایده برای پیج اینستاگرام انتخاب یک پروفایل مناسب برای پیج می‌باشد. در این مرحله باید اسم پیج، عکس پروفایل، آیدی پیج و بیوگرافی شما دقیقا همانطوری که آن کار را انجام می‌دهید باید باشد.

مخاطبان هدف را بشناسید

پس از انتخاب کردن پروفایل بهتر می‌باشد مخاطبان هدف خود را با کمک آنالیز پیج‌های مشابه شناسایی نمایید و با طرز فکر و سلیقه آ‌ن‌ها آشنا پیدا کنید. با انجام این کار راحت‌تر خواهید توانست برای ایده تولید محتوا در اینستاگرام که قرار می‌باشد به انتشار برسانید تصمیم‌گیری کنید.

فعالیت خود را مدیریت کنید

تعامل نمودن با پیج‌های معروفی که در حوزه شما فعالیت کی‌کنند، لایک‌کردن پست‌ های آن‌ها، سپردن تبلیغات به سایر پیج‌ها، پاسخ‌ دادن به کامنت‌های کاربران، تنظیم کردن یک تقویم محتوایی پر بار و حساب شده و داشتن استراتژی مناسب و محاسبه کردن میزان تعامل شما در اینستاگرام سبب خواهد شد تا فعالیت خود را به شکل بهتری مدیریت نمایید

ایده‌های اینستاگرام چگونه به موفقیت می‌رسند؟

همیشه ایده‌های زیادی برای راه‌اندازی پیج اینستاگرام وجود داشته است اما همه آن‌ها موفق به کسب درآمد نشده‌اند. به‌صورت مداوم پیج را زیر نظر داشتن با استفاده از ابزارهای گوناگون و برطرف‌کردن مشکلات و نقاط ضعف آن‌ها خواهد توانست به موفقیت یک پیج احتمال بیشتری بدهد. اگر خواستار این هستید که ایده برای پیج اینستاگرام شما در راه‌اندازی کسب و کار اینستاگرامی به موفقیت برسد در مرحله اول بهتر است حوزه‌ای را انتخاب نمایید که با کسب و کار شما هماهنگ است یا این که موفقیت آن‌ها را  توسط سایر پیج‌ها تضمین شده می‌دانید. مرحله بعدی برای موفقیت شما در این کسب و کار انجام بررسی‌ها و آنالیزها مختلف توسط شما می‌باشد. همان‌طور که گفتیم این کار به شناسایی نقاط ضعف پیج شما و اصلاح به موقع آن‌ها کمک خواهد کرد.

مربی و مشاور تغذیه

با چند ایده برای پیج اینستاگرام خاص بمانید

جدا از سبک محتوایی که هر کاربر تولید می‌کند و در بعضی موارد ممکن است هر فردی را متفاوت جلوه دهد (مانند مثال‌هایی که نام برده شد)، تعدادی از ایده‌ها وجود دارند که آنها هم می‌توانند به نحوی در تاثیرگذاری روی مخاطبان موفق باشند. در این مقاله می‌خواهید به مهمترین آن موارد یعنی انتخاب نام یا Username مناسب اشاره کنیم.

انتخاب Username خلاقانه

حتما در اولین نصب این برنامه نام مناسب اینستاگرام را در این قسمت دیده اید. زمانی که برای خود یک اکانت یا صفحه ایجاد می‌کنید باید نامی برای خود در نظر بگیرید که در قسمت های بعدی نمونه هایی از نام های کاربری زیبا برای اینستاگرام را با هم مرور خواهیم کرد.

اما نام کاربری برای اینستاگرام بهتر است قوانین زیر را شامل شود.

  • نام کاربری صفحه اینستاگرام باید کوتاه باشد
  • نام کاربری معتبر برای اینستاگرام نامی است که معنای خاصی را به مخاطب القا کند
  • بهترین نام کاربری برای اینستاگرام آنهایی هستند که در ذهن مخاطب باقی می‌مانند و آهنگ خاصی برای کاربر دارند
  • یک نام کاربری شیک برای اینستاگرام باید با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد
  • یک نام کاربری خوب برای اینستاگرام مربوط به حوزه کاری شماست
  • برای داشتن نام کاربری جذاب برای اینستاگرام باید کمتر از _ یا . استفاده کنیم
  • انتخاب نام کاربری مناسب برای اینستاگرام شامل حروف انگلیسی است و نمی‌توانید نام فارسی انتخاب کنید
  • بهتر است نام کاربری اینستاگرام را تغییر ندهید

بهترین مشاغل برای تولید محتوای اینستاگرامی

حتما هنگام گشت و گذار در اینستاگرام و سایر فضاهای مجازی متوجه این موضوع شده‌اید که بعضی از افراد که دارای تخصصی منحصربه‌فرد هم هستند بیشتر از سایرین در این فضا موفق هستند. بعضی از این متخصصین را در این بخش از مقاله ایده برای پیج اینستاگرام آورده‌ایم.

اینفلوئنسرها

اولین گروهی که در شبکه های اجتماعی محتوا تولید می‌کنند اینفلوئنسرها هستند. کاربران معمولی که با تمرکز بر موضوعی خاص محتوا تولید می‌کنند و به تدریج اعتماد سایر کاربران را به خود جلب می‌کنند. در نهایت می‌توانند با دریافت تبلیغات از برندهای مختلف درآمد خوبی کسب کنند.

صاحبان برنده

طبق گزارشات  adweek، حداقل 25 میلیون برند از سراسر جهان در اینستاگرام حضور دارند و محتوا تولید می‌کنند! این روزها افراد زیادی خرید آنلاین را آغاز کرده اند و چه فرصتی بهتر برای برندها؟

گرافیست‌ها

افرادی که آثار هنرهای تجسمی تولید می‌کنند، همراه با گرافیست ها و دیگر تولیدکنندگان محتوای بصری، بخش بزرگی از فعالان اینستاگرام را تشکیل می‌دهند. نکته اصلی اینستاگرام بر اساس تصاویر است و فضا برای این نوع فعالیت بسیار مناسب است.

کارشناسان و متخصصین شبکه های اجتماعی

دسته دیگری که بازار فعالیت آن ها در اینستاگرام بسیار داغ است، کارشناسان شبکه های اجتماعی هستند. همه افراد فعال در زمینه های فوق و حتی کاربران عادی که از اینستاگرام برای تفریح استفاده می‌کنند، بدشان نمی آید بیشتر مورد توجه قرار گیرند. کارشناسان اینستاگرام به افراد دیگر کمک می‌کنند تا پست های جالب تری منتشر کنند و فالوورهای بیشتری جذب کنند.

جمع بندی

همان‌طور که در مقاله ایده برای پیج اینستاگرام  گفتیم به دلیل استقبال کاربران از فضاهای مجازی مختلف مانند اینستاگرام و تلگرام از خرید کردن‌های اینترنتی افراد زیادی به فکر پول درآوردن از پیج‌های اینستاگرامی خود افتاده‌اند. در این مقاله درباره ماهیت پیج‌های کسب‌وکاری، ایده‌های پولساز اینستاگرامی و ویژگی‌های آن‌ها و همچنین نحوه اجرای آن و به موفقیت رساندن پیج صحبت نمودیم. با مطالعه مقاله ایده برای پیج اینستاگرام این توانایی را پیدا می‌کنید که به راحتی تمام نکته‌های مربوط به درست کردن یک پیج اینستاگرامی و کسب درآمد کردن از آن را یاد می‌گیرید و به یک فرد موفق در این زمینه تبدیل خواهید شد.

در ضمن از صفحه اینستاگرام Lady Target غال نشوید برای به‌دست آوردن به‌روزترین مطالب دنیای دیجیتال مارکتینگ

چرا آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف

چون قیمت مناسب را به شما تضمین می‌دهد،چون کیفیت را به شما تضمین می‌دهد، ضمانت به موفقیت رسیدن پروژه را به شما به‌صورت کتبی و مهر امضا رسمی شرکت بانوی هدف. خدمات بانوی هدف شامل:

  1. مشاوره دیجیتال مارکتینگ 
  2. خدمات سئو سایت و خدمات بهینه‌سازی سایت
  3. تبلیغات گوگل ادز
  4. تبلیغات کلیکی CPC و PPC
  5. خدمات تولید محتوا
  6. طراحی سایت
  7. خدمات شبکه های اجتماعی

سوالات متداول و پرتکرار

ویژگی‌های بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام؟

مخاطب‌پسند هستند هزینه اولیه زیادی نخواهد داشت چالش‌های زیادی ندارد

ایده پیج بلاگری؟

1. خودرو ۲. سفر ۳. زندگی روزمره ۴. کافه و رستوران ۵. فشن ۶. طنز و سرگرمی ۷. هتل ۸. کتاب ۹. نقد فیلم و سریال ۱۰. محصولات دیجیتال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن